Gjest Vil bli brun Skrevet 10. februar 2003 #1 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei ! Går det ann å få kjøpt solarium til hjemmebruk ? Vet at noen har dette, men da har de kun en solside, så det tar dobbelt så lang tide, siden en må snu seg for å sole den andre siden. Finnes det solarium til hjemmebruk som har to solsider ? Og hva koster noe slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 10. februar 2003 #2 Del Skrevet 10. februar 2003 Ja det går an...kjæresten min kjøpte sitt brukt, han gav 3000 for det...og det har 2 sider ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 10. februar 2003 #3 Del Skrevet 10. februar 2003 Det går også an å leie solarium til hjemmebruk.....både doble og enkle... Jeg leide i fjor...da ble solariumet levert hjem og montert.. Tror det kostet 200,- pr. uke...og når jeg leide lenger enn 2 uker betalte jeg 150,- for uke 3 osv....(for et enkelt)...det var betraktelig mye dyrere med dobbelt.... Har vurdert å kjøpe solarium selv...men nøler fordi jeg er redd jeg vil ta for mye solarium når jeg har selv....er redd for å ødelegge huden min....!!! Pleier å ta solarium hver vår for å forberede huden på solen...har hatt mye problemer med solbrenthet da jeg var yngre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. februar 2003 #4 Del Skrevet 10. februar 2003 Kosejente, hvor var det du leidde det solariumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 10. februar 2003 #5 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg fant diverse solutleiefirmaer på Gule sider...... ...i mitt distrikt er det 3 stk....det jeg leide hos heter Solsikken.......fikk veldig god farge av solariet......selv om det ikke akkurat så ut som solariene i solstudioene... ...var fornøyd og synes heller ikke det var noe å si på prisen.... Å leie solarium passet meg godt...har en mann som er offshorearbeider...da er det vanskelig å komme seg ut å ta solarium i studio....er ikke akkurat det man leier barnevakt til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. februar 2003 #6 Del Skrevet 10. februar 2003 Aaah... Gule sider... Glemmer bestandig av den muligheten... Takk for tipset!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. februar 2003 #7 Del Skrevet 11. februar 2003 Foreldrene mine kjøpte solarium med to solsider allerede på slutten av 80-tallet. Det ble imidlertid solgt fem år senere. Og det var dyyyyyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. februar 2003 #8 Del Skrevet 11. februar 2003 Moren min hadde et solarium med to sider engang. Og strømregningen hoppet oppover ... Mener hun betalte 4000-5000 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 11. februar 2003 #9 Del Skrevet 11. februar 2003 Vi har et middelstort og komfortabelt solarium med doble rør fra Philips. En stund siden vi kjøpte det nå, men prisen lå den gang på 6000 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå