Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg krøller med krølltang, så går krøllene ut etter ti min! og går jeg md d ut i kulda er d borte på et blunk! (erfaring fra nyttårsaften ifjor).hvordan gjør dere d? tar dere masse skum,spray og sånn i det? hvilken krølltang bruker dere?sånn til å lage korkerekkere med? hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kjenner til problemet!

Jeg bruker nå en krølltang som går på gass patroner. Den er dritgod!

Dette fordi den blir varm nok. Mange krølltenger blir ikke varme nok til at håret holder på krøllene. Mitt råd er å kjøpe en skikkelig krølltang, gjerne på gass. Og bruk spray før du krøller. Deretter venter du til du har krøllet hele håret før du sprayer igjen.

Good luck ;)

Skrevet

Takk,tror jeg skal invistere i en krølltang som er litt dyr..og funker! ..

Skrevet

Jeg bruker en middels god krølltang, men det funker godt hvis du tar litt skum i håret mens det ennå er vått, og så spraye det stivt når du er ferdig, da holder det i to dager hos meg.

Skrevet

Hmm. hvilken mousse og spray? jeg bruker til vanlig sunsilk volume mousse, bare tar litt i håret før det tørker når jeg har vasket det.. men vil ikke ha for mye stash i håret ,så det liksom skinner og er helt stivt..:s derfor jg aldri har brukt hårspray..fordi jg synes håret blir som pinner pluss at d lukter så sterkt.. men kan jo henne jg bare har brukt feil spray?

Skrevet

Bruk et eller annet produkt spesielt utviklet for bruk før krølltang.

Jeg kjøpte en dritbillig gavepakke her om dagen med krølltang og en eller annen spray i. Brydde meg ikke om å bruke sprayen de første gangene, men nå har jeg testet den og må si at det er ENORM forskjell både på hvor markerte krøllene blir og hvor lenge de holder. Tror sprayen heter Loreal Hotcurls eller noe. Den lukter litt funky og er bittelitt klissete med en gang, men den er ikke like stiv som hårspray og krøllene blir kjempefine og holder til neste dusj! Anbefales.

Skrevet

Jeg bruker den nye serien til Loreal, som man får kjøpt på matbutikk, HM o.l. Den det reklameres for på TV, vet du. De holder lenge, man trenger ikke noe mer fancy enn det (ikke på meg i alle fall). Funker veldig bra og jeg har tynt, fint hår som er helt rett i utgangspunktet.

Skrevet

Okeeej:) vet hvem dere snakker om tror jeg.. er den rosa? tror jeg så en pakke på Vita, med krølltang den moussen og en spray eller børste..hm

Skrevet
Okeeej:) vet hvem dere snakker om tror jeg.. er den rosa? tror jeg så en pakke på Vita, med krølltang den moussen og en spray eller børste..hm

Jepp, det er den ja! Funker max. Andre merker har jo også produkter for krølling med tang, foreslår at du tester noe slikt. Mine krøller pleier også å gå ut med en gang hvis jeg ikke bruker noe i håret. Og så bør du skille krøllene med fingrene og ikke børste!

Skrevet

Hjertlig tusen takk! Den skal kjøpes en av de nærmeste dagene:D ;)

• 1 år senere...
Skrevet
Jepp, det er den ja! Funker max. Andre merker har jo også produkter for krølling med tang, foreslår at du tester noe slikt. Mine krøller pleier også å gå ut med en gang hvis jeg ikke bruker noe i håret. Og så bør du skille krøllene med fingrene og ikke børste!

Hvor mye kostet den, da? ville blitt glad hvis jeg visste prisen før jeg kjøpte den :P

Skrevet

Jeg pleier å bruke en tørrspray på håret jeg skal ha i tanga like før, slik at det blir fuktig av sprayen... Da holder det helt til du vasker det ut omtrent :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...