Gå til innhold

Hvor gjemmer kvinneguidens nettdatere seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gjemmer dere dere på nett jenter? På hvilke nettsjekkesteder finner jeg dere som holder til på kvinneguiden? Virker som det er veldig mange bra jenter her inne, med littegrann i hodet som har vært gjennom en del av livets faser og vet hva som er virkelig er viktig og betyr noe.

Er det noen som har noen venninner eller folk de kjenner som er verdt å ta en titt på nettprofilene til? Skriv gjerne opp noen brukernavn og stedene jeg finner dem. Lengter etter å finne ei god jentene som er verdt å satse på! Som ikke er på nettet bare for å få oppmerksomhet. Men dere gjemmer dere så godt... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet
Men dere gjemmer dere så godt...  ;)

Sier en uregistert gjest :ler: Pm-funksjonen virker her hvis du har lyst til å bli kjent med noen spesielle, men da må du vel skrive litt selv på forumet også ;)

U.t. er ikke ute etter en nettdate :)

Skrevet

Kan ikke TS legg ut sitt brukernavn og hvilket nettsted han er på? så får vi sjekket han ut først.

Skrevet

Ja, det er min eks også, og jeg fraråder alle.

Han har fulgt etter meg overalt på nettet. Jeg gir blaffen men det gjør ikke han. Han har flere nick, og da han var sammen med en lærer på en privatskole, utnyttet han systemet. (var sånn at lønna ble høyere jo flere utgifter)

Da gidda ikke den mannen jobbe stort.

Nok om det, kjedelig og godt gift i dag, og takler krangler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...