Knøttet Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Jeg lurer på hva som foregår på bryllupsmesser, siden jeg sannsynligvis skal på den i trondheim i januar. Er det verd pengene, og er det det minste interessant for forloveden min ?
flickan Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 slenger meg på her.. tror jeg kommer til å gå uansett... Må inspirere samboeren om ikke annet.. Nå MÅÅÅ han jo snart begynne å synes det er gøy å planlegge bryllup?
Sun Mei Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Det er mange som stiller ut. Mange stands fra brudekjoleleverandører, bryllupskaker, bryllupsreiser, herreklær m.m. I tillegg er det et show hvor de viser frem kjoler og smokinger osv. Da jeg var der, i 2004, var det utlodding av flotte premier i løpet av showet. Jeg hadde med svigermor og syntes det var koselig å få med seg
Sun Mei Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 I januar en gang regner jeg med.. og da jeg var der var det på Brittania
Knøttet Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2006 Takk for svar! :-D Tone: Bryllupsmessen er 21.januar, på Britannia Hotel For andre byer aner jeg ikke ...
Gjest gjesta Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Takk for svar! :-D Tone: Bryllupsmessen er 21.januar, på Britannia Hotel For andre byer aner jeg ikke ... ← Hvor melder man seg på, og hvor mye koster det?
Knøttet Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2006 Hvor melder man seg på, og hvor mye koster det? ← Billetter kjøpes på Christiania Glasmagasin, og koster 200,- pr.stk. Jeg måtte betale med kontanter, så ta ut penger på forhånd for sikkerhetsskyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå