Gå til innhold

orgasme under voldtekt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Under den første Gulf-krigen rundt 1990 ble en del britiske soldater tatt til fange av irakerne. Tror de viste et program om dette på tv eller no. Disse soldatene ble ihvertfall mishandlet ganske stygt og mange av dem ble voldtatt. I de psykologiske debriefene etterpå viste det seg at det at de ble voldtatt i seg selv slet man ikke så mye med, siden det kunne de ikke gjort noe med uansett. Det verste - og noen tok livet av seg av den grunn - var for dem som fikk orgasme av å bli voldtatt i baken. Så - det er nok mulig å få orgasme av voldtekt, men det gjør på ingen måte opplevelsen "bedre"... tvertimot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...I de tilfellene kvinner får orgasme under voldtekt, skjer nok ting litt annerledes enn under frivillig seksuelt samkvem. Her brukes det tid på forspill og på å bli opphisset og få orgasme. Orgasme under voldtekt kommer brått og plutselig, og føles ikke god på samme måten som under frivillig seksuelt samvær.

Nå er det ikke slik at det er vanlig å få orgasme når en blir voldtatt, bare for å ha det sagt. Men det skjer. Selv om du blir opprørt av det.

Jeg tror ikke at slikt skjer før jeg ser det klart dokumentert av personer som har opplevd det selv og som ikke har sinnslidelser der det å fremsette sensasjonelle påstander av ulikt slag er en del av lidelsen.

Vil derimot tro at fysiologisk seksuell opphisselse kan skje som følge av ren fysisk stimulering.

Dersom du vet at slikt skjer, fortell hvor du har det fra.

CoolDuckie

• 4 år senere...
Skrevet

ja, har hørt noe om at man kan få veldig mye adrenalin pga situasjonen og at man da kan komme av det... litt ugunstig og samtidg gunstig. mange som ikke anmelder det nei...

Gjest HunterLady
Skrevet

Alt er mulig, men i de fleste tilfeller så tror jeg ikke dette er tilfelle.

Orgasmene til kvinner er ofte en god del psykisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...