Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Kan en jente oppleve å få orgasme under voldtekt, og i tilfelle tror man at dette kan være en grunn til at en jente velger å ikke annmelde, pga skyldfølelse osv?
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 kommer sikkert an på jenta, noen kommer lettere enn andre uansett påvirkning. men min mening er at det meste sitter i hodet og i en sånn situasjone så er man neppe innstilt på det. man har vel heller så mye stress i kroppen og flukttanke at noe sånt er usannsynlig. men kanskje har det hendt, jeg vet ikke. at noen skal ha skyldfølelse av den grunn er tragisk. man velger ikke å bli voldtatt, og uansett om fyren er kjekk eller man får orgasme så er det ikke mindre en voldtekt.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Det er mulig å oppleve orgamse under voldtekt (særlig for menn som blir voldtatt), selvom man selvfølgelig ikke nyter det. I følge en foreleser vi hadde så er dette med på å forsterke skyldfølelsen.
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Har lest litt om dette , og kommet over litt merkelige ting. Og det stemmer som du sier at man kan få orgasme under voldtekt. I samme artikklel sto det også at barn som blir misbruk også kan oppleve orgasme. Så de får denne blandede følelsen av noe som faktisk kjennes godt, og følelsen av at noe er alvorlig feil. Også derfor mange skammer seg. Kroppen er merkelig skrudd sammen,ja.
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Men nå er det jo forskjell på vaginal orgasme og orgasme fremkalt ved berøring av klitoris da, og de fleste (mener jeg å ha hørt) kvinner tilhører den siste gruppa. Så om man er av typen som får vaginale orgasmer kan det sikkert skje, men ved klitoris? Da må jo eventuelt overgriperen være den som fremkaller en klitorisk orgasme for jeg kan aldri i verden tenke med at den som blir voldtatt gjør det. Nå vet ikke jeg hvordan en voldtekt skjer nøyaktig, men jeg kan aldri tenke meg at en orgasme hos den voldtatte er en av prioritetene til overgreperen. En overgriper som voldtar et annet menneske gjør det jo kun for sin egen nytelse.
Gjest Vidvandre Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Så om man er av typen som får vaginale orgasmer kan det sikkert skje, men ved klitoris? Da må jo eventuelt overgriperen være den som fremkaller en klitorisk orgasme for jeg kan aldri i verden tenke med at den som blir voldtatt gjør det. Det er fint mulig å stimulere klitoris uten å fingre ol, det blir jo friksjon der ved vanlig samleie.
Gjest Vidvandre Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Ja, det kan det vel... eller har jeg bare hatt sex på veldig rare måter jeg da? :klø:
minienthe Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Ja, det kan det vel... eller har jeg bare hatt sex på veldig rare måter jeg da? :klø: ← he he he... tydeligvis
Gjest Vidvandre Skrevet 17. desember 2006 #10 Skrevet 17. desember 2006 Jammen jammen. Hallemann. Hvis det f.eks ligger en kar tett oppå en og kjører på så blir jo det friksjon mellom klitoris og kroppen til karen. Ikke vet jeg, men det funker her i gården ihvertfall.
søndagsengel? Skrevet 17. desember 2006 #11 Skrevet 17. desember 2006 Jammen jammen. Hallemann. Hvis det f.eks ligger en kar tett oppå en og kjører på så blir jo det friksjon mellom klitoris og kroppen til karen. Ikke vet jeg, men det funker her i gården ihvertfall. ← Enig med deg!
Gjest Vidvandre Skrevet 17. desember 2006 #12 Skrevet 17. desember 2006 Enig med deg! Phew! Nå ble jeg lettet, begynte å lure på om jeg hadde helt merkelig anatomi eller noe.
monja Skrevet 17. desember 2006 #13 Skrevet 17. desember 2006 Jammen jammen. Hallemann. Hvis det f.eks ligger en kar tett oppå en og kjører på så blir jo det friksjon mellom klitoris og kroppen til karen. Ikke vet jeg, men det funker her i gården ihvertfall. ← Sånn funker det her og.
Gjest Gjest_CoolDuckie_* Skrevet 17. desember 2006 #14 Skrevet 17. desember 2006 Kan en jente oppleve å få orgasme under voldtekt, og i tilfelle tror man at dette kan være en grunn til at en jente velger å ikke annmelde, pga skyldfølelse osv? ← Er vel et sikkert et mer vanlig problem at en blir fysiologisk opphisset. Ille nok det kanskje? CoolDuckie
Assman Skrevet 20. desember 2006 #15 Skrevet 20. desember 2006 Jammen jammen. Hallemann. Hvis det f.eks ligger en kar tett oppå en og kjører på så blir jo det friksjon mellom klitoris og kroppen til karen. Ikke vet jeg, men det funker her i gården ihvertfall. ← Aldri funka her i gården. Men mulig det er mulig hvis mannen har meget stor pondus. Eller proppfull blære.
Gjest Vidvandre Skrevet 20. desember 2006 #16 Skrevet 20. desember 2006 Aldri funka her i gården. Men mulig det er mulig hvis mannen har meget stor pondus. Eller proppfull blære. Haha, nei han her har absolutt ingen pondus og ganske så normal blære. Og dessuten er ikke min klitoris plassert på høyde med navlen heller. "Friksjonspunktet" er rett ved penisrota. Litt kjønnshår hjelper gjerne til. Ikke vet jeg, men det var godt da
Gjest Don Giovanni Skrevet 22. desember 2006 #17 Skrevet 22. desember 2006 Aldri funka her i gården. Men mulig det er mulig hvis mannen har meget stor pondus. Eller proppfull blære. ← Det er ikke pondusen du gnir klitten med, det er benet som ligger rett over pikken. Det funker best i cat-stilling, hvor man ligger ganske flatt oppå hverandre, og dama har bena flatt mot madrassen (imotsetning til knea opp skrevende). Mannen flytter seg litt opp på kroppen til dama og får dermed et press mot klitten. Det betyr at pikken ikke er så langt inni dama så du må ha et greit utstyr for at det skal fungere.
Gjest glamourgirl Skrevet 4. januar 2007 #18 Skrevet 4. januar 2007 Bøyer du (kvinnen altså) bena langt nok fra hverandre og hever bekkenet, får det samme effekt som du snakker om i katteposisjon, Don...
billie Skrevet 5. januar 2007 #19 Skrevet 5. januar 2007 Jeg bare lurer... hvordan kan en kvinne få orgasme under voldtekt? et mindretall av kvinner får vaginal orgasme. Og skal man få orgasme må man være opphisset.. Og voldtekt har ingen ting med sex og nytelse å gjøre for offeret Voldtekt er jo noe av det verste,mest krenkende som kan skje en kvinne. Når det gjelder overgrep mot barn,så er det mange som tror at det er normalt at den voksne overgriperen gjør som han gjør. Helt til barnet blir gammel nok til å skjønne at dette er fryktelig galt. Da kommer skammen! Handler svært lite om orgasme eller ikke.. Jeg ble bare litt opprørt over denne tråden...
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #20 Skrevet 5. januar 2007 Jeg bare lurer... hvordan kan en kvinne få orgasme under voldtekt? et mindretall av kvinner får vaginal orgasme. Og skal man få orgasme må man være opphisset.. Og voldtekt har ingen ting med sex og nytelse å gjøre for offeret Voldtekt er jo noe av det verste,mest krenkende som kan skje en kvinne. Når det gjelder overgrep mot barn,så er det mange som tror at det er normalt at den voksne overgriperen gjør som han gjør. Helt til barnet blir gammel nok til å skjønne at dette er fryktelig galt. Da kommer skammen! Handler svært lite om orgasme eller ikke.. Jeg ble bare litt opprørt over denne tråden... ← Du må skille mellom den følelsesmessige krenkingen og kroppens fysiske måte å reagere på. Det går faktisk an at det er totale motsetninger her. I de tilfellene kvinner får orgasme under voldtekt, skjer nok ting litt annerledes enn under frivillig seksuelt samkvem. Her brukes det tid på forspill og på å bli opphisset og få orgasme. Orgasme under voldtekt kommer brått og plutselig, og føles ikke god på samme måten som under frivillig seksuelt samvær. Nå er det ikke slik at det er vanlig å få orgasme når en blir voldtatt, bare for å ha det sagt. Men det skjer. Selv om du blir opprørt av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå