Drua Skrevet 16. desember 2006 #1 Del Skrevet 16. desember 2006 Har ikke kjøpt gave til nr 24 ennå, er litt blank. Skjønte her om dagen at han er veldig spent på den "luken", så han forventer nok at det er en litt finere gave der. Greit nok det, men hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 16. desember 2006 #2 Del Skrevet 16. desember 2006 Min kjære er bortreist på juleaften, så derfor blir det ingen overraskelse i julekalenderen da. Men hvis han var her, hadde vi gitt julestrømper til hverandre. Det er tradisjon i familien min, jeg får det alltid av mamma og pappa på morgenen på juleaften. Så kan du ikke mekke en julestrømpe full av småtteri? Julehefte, marsipan, klementin, små ting som ikke er godteri og så videre. Trenger ikke å bli dyrt i det hele tatt! På Kid har de forresten verdens nydeligste julestrømper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. desember 2006 #3 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har kjøpt Creature Comforts - sesong 1 på DVD til samboeren min, og jeg vet den faller i smak Ikke så dyr var den heller, ca. 80kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. desember 2006 #4 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg slenger meg på den tråden her.. har heller ikke funnet gave til "luke nr.24" .. Lurer om typen har merket det eller ikke Så må finne noe raskt som fy... uten at det blir altfor dyrt. Vurderte julestrømpe med noe oppi, siden det er tradisjon hos meg, men da må det være istedenfor gave nr.24 ellers blir det litt mye? Dessuten skal vi ikke feire jul sammen, så han må ta med seg alt hjem.. Håper noen har noen gode forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg fant gave, det ble dataspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 17. desember 2006 #6 Del Skrevet 17. desember 2006 Mannen min får en marsipangris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 17. desember 2006 #7 Del Skrevet 17. desember 2006 Har kjøpt DVD-en Mark Knopfler - A night in London og en plate med litt luksussjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. desember 2006 #8 Del Skrevet 17. desember 2006 Hmm.. han kunne fått spill til Wii eller PS2, men er litt for dyrt.. med mindre jeg finner noe billig til PS2, men kommer ikke på noen :S DVD og CD vil han jo ikke ha, fordi han laster ned alt.. nei vi får se hva det blir.. vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. desember 2006 #9 Del Skrevet 18. desember 2006 Hmm, min får en liten sjokoladenisse som er ca ti cm høy han... Vi har julekalender som en nedtelling til jul med litt kos, men det er ikke snakk om gaver akkurat... (og ja, det at han får den nissen gjør det til en litt større sak en de andre dagene...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. desember 2006 #10 Del Skrevet 18. desember 2006 Julekalender til mannen... (Er det "vanlig"??) Det har da tilogmed barna mine vokst fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. desember 2006 #11 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er ganske vanlig i min generasjon virker det som, og vokser man noen gang fra kalender da? Jeg har hatt julekalender hvert eneste år siden 1980, og har ingen planer om å slutte med det noen gang. (jeg bruker fortsatt den samme kalendern som i 1980 også) Men mine har altså bare vært på det nivået som jeg beskriver at den min forlovede får i år er da. Mine foreldre hadde ikke kalender til hverandre da vi vokste opp, men da min bror var i millitæret og bare hjemme på perm noen helger sa han at dersom han fikk litt "bedre" pakke (fortsatt altså bare snop da, men kanskje 2-3 ting i stedet for en?) i helga kunne de få spise dem i hverdagene, og det likte de så godt at de året etter (da han tok med seg kalenderen og flyttet) lagde mamma en ny som de hadde til seg selv. Jeg og min kjære pakker inn til hverandre, og det kjommer vi til å fortsette med. Og om jeg får barn noen gang skal de slippe å "vokse fra" kalender, men når de flytter hjemmefra er det på tide å ta ansvar for den selv (men jeg er kanskje rar, jeghar ikke vokst fra skomaker andersen heller jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 18. desember 2006 #12 Del Skrevet 18. desember 2006 Syns det er kjempekoselig med kalender jeg selv om vi har blitt voksne. Mannen og jeg åpner annenhver dag. Like stas for begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 18. desember 2006 #13 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har kjøpt den teiteste gaven noen sinne som pakke nr 24 En sånn diplom-sak fra Nille med "worlds greatest lover".. Dette er bare småpakker og ikke store gaver som jeg ser flere andre her gir.. En nedtelling til jul Ikke selve julegaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 18. desember 2006 #14 Del Skrevet 18. desember 2006 jeg ville gitt ny skjorte og/eller slips til bruk på julekvelden den 24, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. desember 2006 #15 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er ganske vanlig i min generasjon virker det som, og vokser man noen gang fra kalender da? Jeg har hatt julekalender hvert eneste år siden 1980, og har ingen planer om å slutte med det noen gang. (jeg bruker fortsatt den samme kalendern som i 1980 også) (men jeg er kanskje rar, jeghar ikke vokst fra skomaker andersen heller jeg) ← Nei da, vennen du er ikke rar... JEG har heller ikke vokst fra Skomaker Andersen (den er jo det kosligste juleminnet...) Det var bare helt ukjent for meg, at voksne lager julekalender til hverandre... Din generasjon, det skulle jo tilsi at mine (voksne) barn, med kjærester og samboer skulle være i den "generasjonen", men de bruker ikke julekalender til hverandre... Men... jeg synes det høres koslig ut jeg... man skal jo ta vare på hverandre, og vise omtanke og kjærlighet... Jeg forsøker å vise omtanke og kjærlighet på andre måter... Fortsett med julekalender dere! Kos dere, og nyt julen, livet og hverandre... ...Og unnskyld min avsporing... Jeg mente ikke å kritisere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 19. desember 2006 #16 Del Skrevet 19. desember 2006 Syns det er kjempekoselig med kalender jeg selv om vi har blitt voksne. Mannen og jeg åpner annenhver dag. Like stas for begge to. ← Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 20. desember 2006 #17 Del Skrevet 20. desember 2006 kalendergave til mannen på julaften....? det måtte bli meg helt naken med en rød sløyfe rundt midjen det da og ungene opptatt av juletv på morgenkvisten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2006 #18 Del Skrevet 21. desember 2006 Da er 24. presangen i hus. Jeg har vært på Lindex og kjøpt svarte stay-ups, svart strømpebånd og noe dingel til å henge på brystvortene, alt i samme serie. Vi avleverer barna på formiddagen, så han får ikke pakke opp før vi kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 21. desember 2006 #19 Del Skrevet 21. desember 2006 Hehe, jeg har kjøpt noe "spennende under" som en del av julegaven jeg. Om jeg får det til skal jeg ha det under klærene selve julaften (altså om det ikke synes under kjolen, kjolen har litt dyp utringing, så det er mulig "korsettet" vil synes, da får jeg finne en annen løsning) Han vil nok kjenne at der er "noe" under når han klemmer meg, men hva.... det får han ikke se før alle gavene er åpnet og julesanger sunget, og vi trekker oss tilbake for kvelden (ingen spenning "etter barna har lagt seg" eller noe sånn her, vi har ikke barn, men feirer jula hos hans mor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 21. desember 2006 #20 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har vært på Biltema og kjøpt pipe-verktøysett Han sa han ønsket seg det for en stund siden. Det hadde jeg ikke kommet på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå