Kantalopa Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 (endret) Ja, emnet sier seg vel selv, noen her som har denne mobiltelefonen: Nokia 7360? Har veldig lyst på en i Coffee Brown Endret 16. desember 2006 av Kantalopa
Dru Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har den. Helt grei telefon, men ikke spesielt brukendes til noe annet enn å ringe og sende meldinger. Har hatt den siden i sommer, og til nå har jeg ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Batterikapasiteten er også ok.
Gjest Purple Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Jeg hadde den, og var egentlig veldig fornøyd. Men syntes etterhvert den ble litt stor og tacky (hadde den gullfargede), så jeg solgte den. Nå har jeg Nokia 6111, og må vel si jeg syntes 7360 var bedre å bruke, sånn tastemessig.
Kantalopa Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2006 Takk for svarene Det høres ut som den passer meg akkurat, jeg vil bare ha noe å ringe med som ser bra ut, og det synes jeg jo den brune gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå