Gjest trude.lutt Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Har noen erfaringene med Clinique sin produkter? Både hudpleie og sminken? Ris og ros?
Drua Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Jeg bruker pudder og kompaktfoundation fra Clinique, er veldig fornøyd. Har ikke prøvd noe av hudpleien, litt for dyrt.
Gjest Borghild Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Clinique er supre produkter. Eneste jeg ikke har likt derfra er mascaraene, de ga ingen effekt.
Snøkule Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Har brukt foundation fra Clinique, og synes den var litt for dekkende. Hmm...har jeg prøvd noe mer da tro? Husker jeg hadde en leppestift for en stund siden, men klarer ikke å huske om jeg synes den var noe spesiell hverken ene eller andre veien... Hudpleien har jeg også prøvd, men greide å få feil type av butikken, så huden min tørket helt ut etter en ukes bruk.
Nemesis Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 har brukt rens i den 1,2 3 serien, den "gule" kremen pluss en defensekrem.. Utrolig godt fortalt! Likte best den defensekremen.
Gjest koffeine Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Jeg liker clinique, de har en foundation for fet hud, som er den eneste som har en varig effekt på mitt fjes. Også hadde jeg en krem som het total turnaround eller noe sånt, den var kjempegod, men litt for dyr til hverdags for meg
Gjest roxy Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 jeg har også brukt den 1-2-3 rense seien, og var meget fornøyd-men følte også at det var ekstremt sterke produkter..kunne svi litt på huden, og jeg har ikke særlig sensitiv hud.
Rexina Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har foundation fra Clinique. Den heter Perfectly Real og er passe dekkende. Liker denne godt når jeg skal på fest. Holder seg veldig fin utover kvelden.
Gjest Shayla Skrevet 16. desember 2006 #9 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har to øyenskygger og er veldig fornøyd. De holder hele dagen. Liker veldig godt farhen Apricote(tror jeg). Den er lys aprikos og det syns ikke så godt at du har øyenskygge men den gir en jevn fin farge på øyelokket.
Arwen Skrevet 16. desember 2006 #10 Skrevet 16. desember 2006 Glossen er god. Renseserien ble litt for sterk for meg.
UME Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 Trur ikkje Clinique hudpleie er noko for sensitiv hud, har sjølv reagert på fleire produkt pluss har eit par andre venninner som har det også. Opplevde til og med at ein salong eg gjekk til (som førte Clinique) sa at det var ikkje uvanlig at dei med sensitiv hud reagerte. Til gjengjeld så har eg brukt foundation frå C. i mange år, og er super fornøyd. Blei anbefalt superbalanced makeup frå ei venninne (som er make-up artist). Veksler mellom den og "perfectly real" (trur det er det den heiter i alle fall... den har eit svakt skimmer). Den jevner huden fin, men er ikkje så veldig dekkende. Som passer meg utmerket, siden det er den looken eg liker. Også fornøyd med lebestift, eyeliner og lipliner.
Gjest Deception Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 Jeg liker noe av sminken derfra; leppestifter og glosser, kremrouge, kajaler, egentlig også Superpowder (men jeg har bortimot sluttet helt med pudder), og Naturally Glossy Mascara er en mascara jeg har kjøpt om igjen og om igjen i sikkert 7-8 år. Hudpleien holder jeg meg milevis unna.
Gulphild Skrevet 19. desember 2006 #13 Skrevet 19. desember 2006 Hudpleien holder jeg meg milevis unna. ← Hvorfor det, da? Jeg elsker hudpleieproduktene fra Clinique. Har ikke prøvd 3step, men har prøvd div kremmer, og milde rensekremmer. Kjøper Clinique hele tiden, slår aldri feil.
Gjest Deception Skrevet 19. desember 2006 #14 Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor det, da? Jeg elsker hudpleieproduktene fra Clinique. Har ikke prøvd 3step, men har prøvd div kremmer, og milde rensekremmer. Kjøper Clinique hele tiden, slår aldri feil. ← Jeg synes ikke de har noen kremer som passer huden min. Eneste mulige unntak er Moisture On Line, men den stinker malingfjerner, og det kommer ikke i kontakt med huden min. Men jeg bruker for det aller meste hudpleier-merker til ansiktet (med noen få unntak).
SJP Skrevet 19. desember 2006 #15 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har prøvd veldig mye forskjellig derfra. Er veldig fornøyd med en rensegel og rensetonicen for blandingshud. Favorittproduktet mitt er en mild peelingkrem til ansiktet som er for å bruke flere ganger i uken. Den fjernen døde hudceller og er veldig mild mot huden min. Mascaraene er jeg ikke så fornøyd med for følte at jeg ikke fikk nok volume.
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #16 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg har brukt den rosa rensegeléen/moussen som heter noe sånt som foaming cleansing gel. Var veldig fornøyd med den noen år - fra jeg var ca 20 til 26, mens huden var litt fetere og mer robust enn nå når jeg er 30. 3-step-renseserien var for sterk for meg, den fikk jeg tørr hud av, men den gule fuktighetskremen brukte jeg også i flere år i kombinasjon med den rosa gelen. Fungerte fint på meg - huden holdt seg jevnt ren og problemfri. Har riktignok alltid hatt ganske fin hud, men feil hudpleieprodukter har i hvert fall alltid gitt meg noen fler urenheter og tørr eller blank hud. Nå bruker jeg hudpleie basert på planteoljer o.l, og merker at dette er mye bedre for min litt mer voksne hud, i hvert fall. Bor også et sted med hardt vann, noe som plagde huden ekstra - så Clinique måtte byttes ut... Jeg har også hatt den peelingen man kan bruke daglig (? 7 day scrub), men har bare brukt den sporadisk. Jeg synes den er for tøff til å brukes daglig, men den er god å bruke en gang i blant. Har faktisk hatt min tube i noe sånt som sju år, jeg husker da jeg kjøpte den. Så kan vel ikke si den har vært i flittig bruk... Kastet den nylig. Av sminke har jeg hatt pudder i grønn boks, og har vært veldig fornøyd med det. Det matter huden, synes ikke og varer i timesvis. (Har aldri brukt foundation, annet enn til fest) Dessuten har jeg en mascara derfra, husker ikke hvilken. Jeg er fornøyd med den, men den er kanskje litt for tyntflytende til at den bygger opp korte og fåtallige vipper - fordi jeg har mørke, lange vipper er jeg nok ikke så kresen på mascara. Endret 19. desember 2006 av pålogget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå