Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. desember 2006 #21 Del Skrevet 16. desember 2006 Jau da fikk jeg fatt i ei som skal hjelpe meg å finne vorspielet så nå har ikke jeg noe valg! Jøssegru jeg føler meg som da jeg var liten og skulle i bursdag til klassevenninner! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 16. desember 2006 #22 Del Skrevet 16. desember 2006 Se på det som en avskjedsfest og kos deg med venninnene dine! Ha det gøy, livet er altfor kort til å sitte hjemme og sture! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. desember 2006 #23 Del Skrevet 16. desember 2006 Sturing er nei-nei her i huset ja Selv om jeg føler mer for å sitte hjemme og leke med pastellkrittene mine høhø tror jeg begynner å bli gammal! Men nå har jeg kledd meg fint, og kjolen er vanskelig å få av igjen så jeg går på julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 16. desember 2006 #24 Del Skrevet 16. desember 2006 Pass deg for han som hvisket deg ømt i øret, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. desember 2006 #25 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg slo han hardt i skulderen! Nå er det høre ferdig mars vilgta og gor nat :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. desember 2006 #26 Del Skrevet 17. desember 2006 vilgta? volta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2006 #27 Del Skrevet 17. desember 2006 eh...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. desember 2006 #28 Del Skrevet 17. desember 2006 Herrejesus og gud bedre min sjel! For en morgen Og så skjønner ikke jeg hvorfor jeg har et gavekort på boller og 1000 stempler på hånda og puppene! Vellykka mao :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 17. desember 2006 #29 Del Skrevet 17. desember 2006 Herrejesus og gud bedre min sjel! For en morgen Og så skjønner ikke jeg hvorfor jeg har et gavekort på boller og 1000 stempler på hånda og puppene! Vellykka mao :D ← Bra at det var vellykka! Men dette blir for generelt, kjære, det vi vil ha er detaljene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hardcore Skrevet 18. desember 2006 #30 Del Skrevet 18. desember 2006 Herrejesus og gud bedre min sjel! For en morgen Og så skjønner ikke jeg hvorfor jeg har et gavekort på boller og 1000 stempler på hånda og puppene! Vellykka mao :D ← Hihihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 18. desember 2006 #31 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 18. desember 2006 #32 Del Skrevet 18. desember 2006 detaljer husker je itt sjø! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 18. desember 2006 #33 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg slo han hardt i skulderen! Nå er det høre ferdig mars vilgta og gor nat :D ← Virker som en vellykket aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå