Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 uhu spøkelaser i dataskjermen jeg er stiv av skrekk ;(
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Har du spøkelaser i skjermen din? Hva skal du gjøre med det? Åndemaning? (du får lure dem inn i en epost og sende dem vekk )
Amalie_85 Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 :hår: En hjemsøkt data???? Uff. Sikkert noen som vil si deg noe. Og visst du ikke hører etter dukker de opp på radioen din og på tv`n din og mp3 spilleren din og alt
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Du får sette igang Sims eller noe sånt som de kan underholde seg med. Kanskje de kjeder seg
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Jeg så speilbilde av noe utøy ved siden av meg! Fakta faen, og nå er jeg virkelig trøtt og vil sove! Men ikke med spøkels i hus! Ikke nevn mp3spillern, neste sang ut her jabber de på baklengs! (fant ut etter lang etterforskning at ikke det er skumlere enn itsy bitsy spider, men forvrengte baklengse stemmer er skommelt )
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Du får sette igang Sims eller noe sånt som de kan underholde seg med. Kanskje de kjeder seg ← Sims loader så treigt at tilogmed spøkelsene vil dø før det er klart til bruk
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 Sims loader så treigt at tilogmed spøkelsene vil dø før det er klart til bruk ← Men... døde spøkelser?! Ligger ikke det litt i sakens natur? :klø:
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 Ja, der kan du se hvor treigt the sims er ;D
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2006 #9 Skrevet 16. desember 2006 Så treigt at selv spøkelser dør av kjedsommelighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå