Yme Skrevet 24. januar 2007 #81 Skrevet 24. januar 2007 På ingen måte ← Her er det jeg som er mannen, så da bestemmer jeg... Sån er det
Solskinnsbolla Skrevet 24. januar 2007 #82 Skrevet 24. januar 2007 Klart det! Jeg kan ikke spise boller, men det er jo tanken som teller Edit: Ehm... Er det meninga at vi skal spise stearinlysene, egentlig?? ← er det gluten? sukker? eller hele konseptet boller? jeg kan lage vafler istedet... hmm...stearinlysene skal gi de grønne øynene mine og mitt mørke bølgete hår et skinn som får min sensuelle utstråling til å gløde
Yme Skrevet 24. januar 2007 #83 Skrevet 24. januar 2007 er det gluten? sukker? eller hele konseptet boller? jeg kan lage vafler istedet... hmm...stearinlysene skal gi de grønne øynene mine og mitt mørke bølgete hår et skinn som får min sensuelle utstråling til å gløde ← Det er nok sukkeret og det hvite melet, som bare gjør hele bolla skikkelig tørn off, for meg. Hvis du lager om bollene til grove rundstykker med masse digg pålegg, så er jeg din for evigt og altid! (ikke bare fordi jeg liker grove rundstykker, men også fordi grønne øyne og mørkt bølgete hår er veeeeldig nammenam!)
Gjest Gjest 1 Skrevet 24. januar 2007 #84 Skrevet 24. januar 2007 Her er det jeg som er mannen, så da bestemmer jeg... Sån er det ←
Gjest jon Skrevet 26. januar 2007 #85 Skrevet 26. januar 2007 hva med henne? http://www.tv2.no/program/bilder/31528.jpg
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #86 Skrevet 26. januar 2007 Og her trodde jeg at skjønnhet kom innenfra, og så er det formen på brystene, hårfargen, hårlengden, rumpa, benas form og musklene det kommer an på? :skuffet:
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2007 #87 Skrevet 26. januar 2007 Så lurt kan man bli! Det er vel bare det som blir sagt til de mindre pene
Yme Skrevet 28. januar 2007 #88 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Spørsmålet var "hva slags jenter tenner dere på?". Ikke "Hva slags jenter vil dere gifte dere med?" Endret 28. januar 2007 av Yme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå