:-) anna Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Og da mener jeg rent fysisk. Hva slags damer får dere full tenning av å fantasere om. Er det blondt hår og store pupper, er det runde frodige former, er det modelltynn. Eller er det hva som helst med to x-kromosom?!
Top Gun Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 (endret) Generelt: Jeg tenner mest på kvinner som er slanke (nei til bilringer) og sunne med ren hud (kviser tilhører tenårene til) som det også er litt farge på (det meste annet enn kritthvit, farge på huden er et sunnhetstegn), med mørkebrunt eller mellombrunt (brunetter) hår, som er mellom 176 og 179 cm høy, har moderate former (slankere over hoftene enn meg selv) og som barberer armhulene sine. Litt mer spesifikt kan vi være: Det meste av hår kan være pent, men det alle beste er mørkebrunt, bølgete hår ned til skuldernivå. Kort hår liker jeg sjelden, det samme med rødt hår. Rødbrunt er fint. Noen unntak er det dog, f.eks Mandy Moore på dette bildet. Merk at dette ikke er skikkelig kort hår, og det er en bra ting. Langt hår er et feminint trekk, og jeg liker feminine kvinner. Når det gjelder pupper er det best at de ikke henger, de bør ha en fast fin form, gjerne litt runde, spisse liker vi ikke noe særlig. Dessuten bør brystvorten være begrenset i størrelse utover puppen. Altså mer konsentrert og ikke en stor mørk flekk over halve puppen. Dessuten er det bare herrlich om det ikke er skille mellom puppen og resten av kroppen. Så kle av dere i solariumet. De bør også være naturlige, altså ikke silkonpupper. Det går også greit om de er fake men ser naturlige ut. Ser de naturlige ut vil jeg uansett ikke spørre. Det er også fint om hun selv liker puppene sine, og har et bra selvbilde. Når det gjelder ansikt så har jeg ikke så mye jeg kan sette ord på, en ting er leppene som bør være synlige. De bør ikke være for små. Store, deilige og myke suttelepper. Mmmmmm... Ansiktet er den kroppsdelen som teller absolutt mest. Det bør også være pent uten sminke. Rumpa bør ikke være flat. Kan jo også linke til noen bilder som viser litt noen gode eksempler. (Mennene på bildene kan dere se bort i fra) http://usemycomputer.com/indeximages/2006/...6_122_576lo.jpg (se bort ifra ansiktet) http://usemycomputer.com/indeximages/women...Swimsuit092.jpg (hun er vanligvis for tynn) http://usemycomputer.com/indeximages/women...iberty-1512.jpg (Sunn og frisk, sånn skal det være.) Orket ikke grave opp noen bedre bilder for øyeblikket. Endret 16. desember 2006 av Top Gun
mallina Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Hvorfor er det mannfolka som altid får disse spørsmåla om hva de tenner på, hvilke egenskasper de hater, hvordan ser drømmedama ut osv, osv, osv, osv, Hvorfor får ikke jentene disse spørsmåla? (Jeg har ihverfall ikke fått med meg at det har kommet slike spm til damene.) Er det for at vi ikke er kresne? Godtar vi litt for mye feil og mangler? Og er mannfolka for kresne, er det derfor vi damer lurer på hva mannfolka liker? For det om jeg nå er av det motsatte kjønn så vil jeg gjerne svare på hvilket mannfolk jeg tenner mest på! Bare rent fysisk. Håret må være tykt, kan godt være viker, men jeg måkunne dra fingrene gjennom det og kjenne at det kiler i fingrene. Ansiktet må være fri fra kvisearr kan godt være noen få, og ikke noen rosa kinn nei! Haka må være definert, Nesen kan godt ha en hump, veldig manlig. Øynene brune og ikke for lange øyenvipper da dette blir for feminimt. Helst ikke ett digert adamseple, da dette skremmer meg.' kroppen helst trent ja, men man kan vel ikke få alt man ønsker? ikke for stor rumpe da dette kan minne om dameræv. Men det viktigste er at han har en kropp som er likt fordelt, brede skuldre er det jeg vil ha, ikke noe pinglegutt på meg nei. Og hendene må også være store, og vise at han har ett par arbeidsdager på seg. Sånn nå fikk jeg og svart..
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Hvorfor er det mannfolka som altid får disse spørsmåla om hva de tenner på, hvilke egenskasper de hater, hvordan ser drømmedama ut osv, osv, osv, osv, Hvorfor får ikke jentene disse spørsmåla? (Jeg har ihverfall ikke fått med meg at det har kommet slike spm til damene.) Er det for at vi ikke er kresne? Godtar vi litt for mye feil og mangler? Og er mannfolka for kresne, er det derfor vi damer lurer på hva mannfolka liker? For det om jeg nå er av det motsatte kjønn så vil jeg gjerne svare på hvilket mannfolk jeg tenner mest på! Bare rent fysisk. Håret må være tykt, kan godt være viker, men jeg måkunne dra fingrene gjennom det og kjenne at det kiler i fingrene. Ansiktet må være fri fra kvisearr kan godt være noen få, og ikke noen rosa kinn nei! Haka må være definert, Nesen kan godt ha en hump, veldig manlig. Øynene brune og ikke for lange øyenvipper da dette blir for feminimt. Helst ikke ett digert adamseple, da dette skremmer meg.' kroppen helst trent ja, men man kan vel ikke få alt man ønsker? ikke for stor rumpe da dette kan minne om dameræv. Men det viktigste er at han har en kropp som er likt fordelt, brede skuldre er det jeg vil ha, ikke noe pinglegutt på meg nei. Og hendene må også være store, og vise at han har ett par arbeidsdager på seg. Sånn nå fikk jeg og svart.. ← Fordi gutta klaget på for mye kvinnesentrering i guttas rom. Og nå ga du dem enda mer!
Snasen Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Sikkert sånne som meg. Gyldenbrune, med krystallblå øyne. En fin timeglassfigur (verken for tynn eller for tykk) og et skikkelig glimt i øyet.
mallina Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Fordi gutta klaget på for mye kvinnesentrering i guttas rom. Og nå ga du dem enda mer! ← men nå fokuserte jo jeg på mannfolk
mallina Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 Sikkert sånne som meg. Gyldenbrune, med krystallblå øyne. En fin timeglassfigur (verken for tynn eller for tykk) og et skikkelig glimt i øyet. ← Da er vi to da
Ek_Erilar Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 Jeg må innrømme at kroppstypen jeg tenner mest på, har en tendens til å være ganske lik kroppen til kvinnen jeg er mest sjarmert av i øyeblikket. Det eneste jeg ikke kan tenne på er anorektikerkropper og de skikkelig overvektige. Har hatt en greie for sportskropper i mange år, men er for tiden mest lysten på runde kvinnelige former som strengt tatt ligger flere kilo over matchvekt.
Yme Skrevet 16. desember 2006 #9 Skrevet 16. desember 2006 Øøøhm... Det varierer veldig. Jeg liker alt, utenom folk som er skikkelig overvektige, altfor tynne, eller vannskapte på enleraan måte. Ting som jeg er ekstra glad i er: Brunt, svart eller rødt hår... Helst bølgete eller krøllete. Det er fint hvis det er tykt og veldig langt, eller kort. Mellomting er altfor vanlig Grønne øyne er det fineste som fins. Det var en over her som sa at farge på huden var et sunnhetstein, å det er feil! Bleik hud har det best, å lever lengst... Jeg bryr meg ikke om hudfargen, så lenge det passer med resten. Brunt hår og hvit hud er ikke så pent, men jenter med rødt hår kan godt ha bleik hud. Jeg syns fregner er pent. Bryr meg ikke så mye om pupper, men hvis jeg kunne bygge den perfekte dama, så hadde det nok blitt litt små pupper på hu, siden de pleier å henge mindre. Rumper går alt, så lenge de ikke er dvassne og hengete... Sprettrumpe er kjempe bra! Vil helst ha jenter med litt kjøtt på kroppen. Heller litt for mye enn litt for lite! Det gjelder både muskler og fett. Jenter med muskler er undervurdert (men de må se ut som jenter fortsatt da... Ikke som bola menn hehehe) I det store å det hele, så driter jeg i utseende, så lenge det ikke er noe der som tyder på en helt bedriten livsstil, eller enleraan form for sykdom eller svakhet... Så lenge jenta ser ut som et vanlig menneske (dvs. ikke groteskt overvektig, super tynne, eller er direkte stygge), å er kul, så er egentlig det alt som tels.
Yme Skrevet 16. desember 2006 #10 Skrevet 16. desember 2006 Jeg må innrømme at kroppstypen jeg tenner mest på, har en tendens til å være ganske lik kroppen til kvinnen jeg er mest sjarmert av i øyeblikket. Det eneste jeg ikke kan tenne på er anorektikerkropper og de skikkelig overvektige. Har hatt en greie for sportskropper i mange år, men er for tiden mest lysten på runde kvinnelige former som strengt tatt ligger flere kilo over matchvekt. ← Ja, enig! Så lenge dama ikke er så overvektig at det ser usundt ut. (sånne som ser ut som de ikke gjør aant enn å spise hamburgere)
Yme Skrevet 16. desember 2006 #11 Skrevet 16. desember 2006 Sikkert sånne som meg. Gyldenbrune, med krystallblå øyne. En fin timeglassfigur (verken for tynn eller for tykk) og et skikkelig glimt i øyet. ← Slutt å tull! Jeg veit du er en middelaldrende mann, med måne og skog på ryggen... Å det tenner meg litt
Sukkersøta Skrevet 16. desember 2006 #12 Skrevet 16. desember 2006 Øøøhm... Det varierer veldig. Jeg liker alt, utenom folk som er skikkelig overvektige, altfor tynne, eller vannskapte på enleraan måte. Ting som jeg er ekstra glad i er: Brunt, svart eller rødt hår... Helst bølgete eller krøllete. Det er fint hvis det er tykt og veldig langt, eller kort. Mellomting er altfor vanlig Grønne øyne er det fineste som fins. Det var en over her som sa at farge på huden var et sunnhetstein, å det er feil! Bleik hud har det best, å lever lengst... Jeg bryr meg ikke om hudfargen, så lenge det passer med resten. Brunt hår og hvit hud er ikke så pent, men jenter med rødt hår kan godt ha bleik hud. Jeg syns fregner er pent. Bryr meg ikke så mye om pupper, men hvis jeg kunne bygge den perfekte dama, så hadde det nok blitt litt små pupper på hu, siden de pleier å henge mindre. Rumper går alt, så lenge de ikke er dvassne og hengete... Sprettrumpe er kjempe bra! Vil helst ha jenter med litt kjøtt på kroppen. Heller litt for mye enn litt for lite! Det gjelder både muskler og fett. Jenter med muskler er undervurdert (men de må se ut som jenter fortsatt da... Ikke som bola menn hehehe) I det store å det hele, så driter jeg i utseende, så lenge det ikke er noe der som tyder på en helt bedriten livsstil, eller enleraan form for sykdom eller svakhet... Så lenge jenta ser ut som et vanlig menneske (dvs. ikke groteskt overvektig, super tynne, eller er direkte stygge), å er kul, så er egentlig det alt som tels. ←
Colargol Skrevet 16. desember 2006 #13 Skrevet 16. desember 2006 Takk Yme, det er visst håp for meg også skjønner jeg!
Gjest Valiant Thor Skrevet 16. desember 2006 #14 Skrevet 16. desember 2006 som regel brunetter veldig sjeldent av blondiner gjør noe for meg.
Gjest Gjest 1 Skrevet 16. desember 2006 #16 Skrevet 16. desember 2006 (endret) Hvorfor er det mannfolka som altid får disse spørsmåla om hva de tenner på, hvilke egenskasper de hater, hvordan ser drømmedama ut osv, osv, osv, osv, Hvorfor får ikke jentene disse spørsmåla? (Jeg har ihverfall ikke fått med meg at det har kommet slike spm til damene.) Er det for at vi ikke er kresne? Godtar vi litt for mye feil og mangler? Og er mannfolka for kresne, er det derfor vi damer lurer på hva mannfolka liker? For det om jeg nå er av det motsatte kjønn så vil jeg gjerne svare på hvilket mannfolk jeg tenner mest på! Bare rent fysisk. Håret må være tykt, kan godt være viker, men jeg måkunne dra fingrene gjennom det og kjenne at det kiler i fingrene. Ansiktet må være fri fra kvisearr kan godt være noen få, og ikke noen rosa kinn nei! Haka må være definert, Nesen kan godt ha en hump, veldig manlig. Øynene brune og ikke for lange øyenvipper da dette blir for feminimt. Helst ikke ett digert adamseple, da dette skremmer meg.' kroppen helst trent ja, men man kan vel ikke få alt man ønsker? ikke for stor rumpe da dette kan minne om dameræv. Men det viktigste er at han har en kropp som er likt fordelt, brede skuldre er det jeg vil ha, ikke noe pinglegutt på meg nei. Og hendene må også være store, og vise at han har ett par arbeidsdager på seg. Sånn nå fikk jeg og svart.. ← Hvorfor ødelegge denne tråden? Den handler ikke om hva kvinner liker, men om hva menn liker. Hvorfor ikke bare respektere det? Endret 16. desember 2006 av Gjest 1
Yme Skrevet 16. desember 2006 #17 Skrevet 16. desember 2006 ← Kål mi Takk Yme, det er visst håp for meg også skjønner jeg! ← Ja, tenk det, a! Inne denne drittsekken, bor det faktisk en hyggelig fyr... noen ganger
Gjest Valiant Thor Skrevet 16. desember 2006 #18 Skrevet 16. desember 2006 Hva med rødhårede da King James? ← De kommer foran blondiner for og si det slik
Snasen Skrevet 16. desember 2006 #19 Skrevet 16. desember 2006 Da er vi to da ← Det skal man ikke se bort i fra nei.
ATV Skrevet 17. desember 2006 #20 Skrevet 17. desember 2006 hva jeg tenner på?øyne, rommpe og klesstilen ei dame med normal kropp, normale bryster og et normalt liv, ergo så tenner jeg på a4! hva som er ekstra pluss? alenemor er et stort pluss, jobb er en stoooor fordel, egen vilje og meninger er et krav.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå