Parfumfreek Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Pga nye restriksjoner for flyfrakt! De håper å komme med en ordning utpå nyåret. Nå ble jeg nesten skremt, men jeg overlever vel dette også ... http://www.strawberrynet.com/importantNotice.aspx
brumma* Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Så merkelig... Det er jo lov å ha med væske i baggasjen man sender i lasterommet, så skulle jo tro det gikk fint med parfyme fra SN også. Og kremer og andre "skin care products" regnes jo også som væske, men det kan de sende?
Parfumfreek Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2006 Ja, merkelige greier. Men de kommer vel til en ordning snart får vi tro, dette taper de jo mye på.
Crianza Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Weeee.... Ikke bra! Men dette ordner seg nok etterhvert.
fargegla82 Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Hallo..?!Ikke selge parfyme fortiden?Jeg venter på parfyme som er julegave til søs..Hentelappen kom idag",)Jippi!Håper virkelig gaven er med,har ikke mottatt noen annen beskjed..!Blir spennende å se når jeg henter pakken på posten etter jobb imorgen.. Takk for info,trådstarter",)
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Hallo..?!Ikke selge parfyme fortiden?Jeg venter på parfyme som er julegave til søs..Hentelappen kom idag",)Jippi!Håper virkelig gaven er med,har ikke mottatt noen annen beskjed..!Blir spennende å se når jeg henter pakken på posten etter jobb imorgen.. Takk for info,trådstarter",) ← Ikke meningen å kuppe tråden, men når bestilte du din pakke? Jeg går og venter på en parfyme som jeg håper å få før jul...
Lipstick Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Teit... Da gjelder det vel annet flytende kosmetikk og?
Mary_H Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Får litt panikk jeg! Venter på 2 pakker fra SN og det er over to uker siden jeg bestilte. Begge er julegaver, og ene inneholder parfyme. Om det for eksempel er tomt for varen sender de vel mail for å informere om det?
Parfumfreek Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2006 Det går tregt med posten nå før jul, og det som kommer fra utlandet blir liggende i tollen lenge har jeg merket ... Tror det ordner seg med parfymene deres, det sto noe om at at de skulle sende ut bestilte parfymer - hvis ikke skulle man få beskjed
Mary_H Skrevet 19. desember 2006 #10 Skrevet 19. desember 2006 Det er bare ene som kommer på over 200 kroner, så synst det tok utrolig lang tid. Men får bare håpe de kommer før fulaften!
Parfumfreek Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2006 Det er bare ene som kommer på over 200 kroner, så synst det tok utrolig lang tid. Men får bare håpe de kommer før fulaften! ← Har du forsøkt å spore pakkene for å se hvor langt de har kommet? Jeg har handlet noe fra Frankrike som har ligget i tollen i Oslo siden 14. des. Går tregt der inne. Sett inn ordrenr på forsiden av SN, så får du postref.nr
Mary_H Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 Har så klart slettet mailene fra SN med ordrenummeret, tenkte ikke så langt jeg.
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #13 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Har du forsøkt å spore pakkene for å se hvor langt de har kommet? Jeg har handlet noe fra Frankrike som har ligget i tollen i Oslo siden 14. des. Går tregt der inne. Sett inn ordrenr på forsiden av SN, så får du postref.nr ← Takk for tipset! Jeg hadde allerede prøvd å spore pakken på Posten uten hell. Jeg har faktisk ikke testet den funksjonen på SN tidligere... Parfymen jeg bestilte tidlig i desember ble visst først shippet fra Hongkong i går. En annen pakke jeg bestilte på samme sted en uke senere, ble sendt allerede den 16. Det foregår kanskje et eller annet ekstraordinært med parfymeforsendingene allerede nå da? Jeg har i alle fall aldri opplevd at det har tatt så lang tid før. Rimelig underlig at innstramningene ikke gjelder andre produkter i grunn... Endret 19. desember 2006 av Sprilla
fargegla82 Skrevet 19. desember 2006 #14 Skrevet 19. desember 2006 Ikke meningen å kuppe tråden, men når bestilte du din pakke? Jeg går og venter på en parfyme som jeg håper å få før jul... ← Jeg bestilte 7.des,og fikk med parfymegaven i pakken-puh!Håper du får dine gaver en av dagene!
Gjest Shayla Skrevet 20. desember 2006 #15 Skrevet 20. desember 2006 Det sto på siden at de som har bestilt parfyme allerede og ikke fått noe mail fra de om endringer. Vil få denne parfymen tilsendt:) Så ingen grunn til panikk om dere ikke har hørt noe fra SN.
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #16 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg bestilte 7.des,og fikk med parfymegaven i pakken-puh!Håper du får dine gaver en av dagene! ← Takk for det! Flott at det ordnet seg for deg! Jeg krysser fingrene, men har likevel begynt å tenke ut en back-up plan i forhold til julegaven. Jeg bestilte for øvrig den 4. desember... Endret 20. desember 2006 av Sprilla
Mary_H Skrevet 20. desember 2006 #17 Skrevet 20. desember 2006 (endret) Det har jeg også, men har så lite penger så det er utrolig dumt! jeg bestile min den 7 desember, så jeg tviler på at jeg får den før jul siden du bestile 4 desember og ikke har fått din enda. Endret 20. desember 2006 av Mary_H
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2006 #18 Skrevet 20. desember 2006 Vi får håpe på det beste! Fargegla82 har jo mottatt sin pakke, og den pakken jeg bestilte (til meg selv) den 12. desember har allerede lagt et par dager i Oslo.
Mary_H Skrevet 20. desember 2006 #19 Skrevet 20. desember 2006 Ja, vi må nesten det. Har enda ett par dager før jeg må ty til nødløsning.
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2006 #20 Skrevet 23. desember 2006 Ja, vi må nesten det. Har enda ett par dager før jeg må ty til nødløsning. ← Jeg har fått pakken min! Endelig! Fikk hentet den i dag. Hvordan gikk det med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå