Mona32 Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Er ute etter et program som har clip arts. Er det noen som vet om et slikt program? Tenker på en samling bilder som kan brukes for å sette inn i brev osv.
Gjest Maxagaze Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Er ute etter et program som har clip arts. Er det noen som vet om et slikt program? Tenker på en samling bilder som kan brukes for å sette inn i brev osv. ← Ett program.. ? Hvorfor ikke bare ta ett bildesøk på google etter cliparts ? Google er din venn, vet du, eller hadde du glemt det ?
Mona32 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 Ett program.. ? Hvorfor ikke bare ta ett bildesøk på google etter cliparts ? Google er din venn, vet du, eller hadde du glemt det ? ← Joda, bruker å gjøre det, men tenkte det ville være lettere hvis jeg hadde et "program" (vet ikke om jeg kan kalle det det) med mange bilder. Når jeg googler etter clip art blir jeg sittende i evigheter å lete etter bilder jeg synes er fin, og det håpte jeg at jeg slapp...
Gjest Maxagaze Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Joda, bruker å gjøre det, men tenkte det ville være lettere hvis jeg hadde et "program" (vet ikke om jeg kan kalle det det) med mange bilder. Når jeg googler etter clip art blir jeg sittende i evigheter å lete etter bilder jeg synes er fin, og det håpte jeg at jeg slapp... ← Hm.. denne da ? Link
*Butterfly* Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Microsoft Word har vel det? Ikke så mye å velge mellom da, men litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå