Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt inspirasjon, etter at mannen lanserte tanken om at han ikke trenger XBOX 360 :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt renseprodukter til kjæresten min jeg. Synes det er koselig at han tar vare på huden sin :) Eller en tur ett eller annet sted, tror jeg kunne muntre han opp :)

Skrevet

Min får skjeggtrimmer siden han faktisk har skjegg.

Han har allerede fått kompressor til alt luftverktøyet sitt, men det ble visst kombinert førjulsgave og bursdagspresang siden den var alt for stor og tung både til å frakte og til å pakke inn... :sjenert:

I fjor fikk han soloppgangsvekkerklokke og hudpleieprodukter.

Skrevet
Jeg trenger litt inspirasjon, etter at mannen lanserte tanken om at han ikke trenger XBOX 360  :hakeslepp:

Jeg håper du ikke allerede hadde kjøpt den? :forvirret:

Vanskelig med gutter som ombestemmer seg altså.. Jeg vil gi noe jeg enten vet han ønsker seg fra før eller noe jeg vet han ikke ville kjøpt til seg selv vanligvis (men som han likevel har sett på og uttrykket ønsker om at han liker..) Strever selv med å finne på noe :)

Skrevet
Jeg håper du ikke allerede hadde kjøpt den?  :forvirret:

Vanskelig med gutter som ombestemmer seg altså.. Jeg vil gi noe jeg enten vet han ønsker seg fra før eller noe jeg vet han ikke ville kjøpt til seg selv vanligvis (men som han likevel har sett på og uttrykket ønsker om at han liker..) Strever selv med å finne på noe :)

Jeg har heldigvis ikke kjøpt den enda, men føler jeg må komme opp med en ny idee snart. Hudpleie produkter tror jeg ikke han gidde å bruke, klær har han utrolig mye av. Han har akkurat kjøpt seg ny tlf, og det er ikke noe han trenger til pc. Reise bort blir vanskelig pga at han jobber utrolig mye frem til sommeren, også i helgene. Ikke lett dete her :overrasket:

Skrevet

Min kar fikk klokke i fjor. Leita lenge og vel for å finne en klokke han ville bli fornøyd med. I år var jobben litt vanskeligere, men etter litt grunning kom jeg fram til at cognacflaske og et smykke til ham ville bli den perfekte gave :)

Skrevet

I.o.m. Uglemannen har fått bunad m/tilbehør tidligere i år, har jeg kjøpt lommeur. Det vil passe perfekt til bunaden... ;)

Skrevet

Jeg har lagt i litt penger i den nye dressen hans som han akkurat kjøpte til å ha til jul, og så får han DKNY Be Delicious, Bjørn Borg boksere og hvite Levis t-skjorter. Jeg orke r ikke en morgen til med klaging på at han bare har gamle og stygge basic-klær :ler:

Skrevet

Mannen min får boksershorts, en spesiell flaske vin, sex-terninger, massasjeolje og en hemmelighet i julestrømpa julaftens morgen. På kvelden får han Pondusboka, en fotballbok og et gavekort på fotpleie.

*fornøyd*

Gjest Fruktfat
Skrevet
Hudpleie produkter tror jeg ikke han gidde å bruke

det gadd egentlig ikke gubben her heller, men jeg sa vel noe om store porer, og da sa han at han kunne vel bruke noe rensegreier... :ler:

men det skulle være noen enkelt noe; ikke rensevann og skrubb og fuktighetskrem, osv, men noe han kunne bruke i dusjen og ferdig med det.

så han fikk hydro detox fra biotherm homme, og bruker den faktisk!

i år får han ny dress, rense- og barbersak fra decleor, dvden "biler", universal fjernkontroll og crest white strips (fordi han har vært så flink og slutta å snuse). mulig det siste ikke kommer fram til jul, da får han en annen liten ting.

Skrevet

Mannen og jeg har spleiset på nytt objektiv og ekstern blitz til kameraet som til/fra begge-julegave. Det er ikke noe dere kan gjøre sammen? Ønske dere sammen?

Gjest synseren
Skrevet

Samboeren og jeg kjøpte komplett nisseservise til hverandre i år. Det er jo også en vri.. Bare å sette fantasien i sving så finner du nok på noe. :)

Skrevet

min mann får mp3 spiller med display og radio, og fra barna (små) får han pensjorte og stilig belte.

Skrevet

I år får mannen ny mobil, hårklippermaskin og undertøy.

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Jeg hadde samme problemet som deg. ante ikke hva jeg skulle kjøpe....

I fjor fikk han et smykke (kraftig kjede), parfyme, dressbukse, skjorte, belte og slips (ja det han hadde fra før var så slitt og gammelt :ler: måtte kle han opp litt)

I år har jeg kjøpt klokke. En ordentlig og flott klokke og alt for dyr egentlig... som jeg skal få gravert inn noe på baksiden (men venter me det i tilfelle han må bytte den...)

Han får også julestrømpe på morgenen som jeg blir å putte en liten flaske m noe godt og drikke av noe slag. litt godterier. massasjeolje. kansje noe frekt eller humoristisk leketøy for han/meg eller oss...

Skrevet

Har du spurt hva han ønsker seg?

Liker han verktøy? Min samboer elsker verktøy. :ler:

Jeg spør hva han trenger, også synes jeg det er veldig stas å gå i butikken og kjøpe eksentersliper.

Leatherman (min samboer hadde en Leatherman en gang, og den likte han veldig godt), Maglite-lommelykt.

Liker han noen bøker?

Hudpleie produkter tror jeg ikke han gidde å bruke

Jeg har prøvd flere ganger å gi min samboer hudpleieprodukter; både dyrt og billig. Men han gidder ikke...
Skrevet
Mannen min får boksershorts, en spesiell flaske vin, sex-terninger, massasjeolje og en hemmelighet i julestrømpa julaftens morgen. På kvelden får han Pondusboka, en fotballbok og et gavekort på fotpleie.

Høre nesten ut som om julestrømpa blir den mest spennende hjemme hos dere i år :ler:

Manne får noe Märklin (til togene hans), genser, after shave, multiverktøysett og CD boks (Phil Spector).

Har julestrømpe også, men den vet jeg ikke hva skal inneholde ennå :icon_idea:

Skrevet
Høre nesten ut som om julestrømpa blir den mest spennende hjemme hos dere i år :ler:

:sexy:

Skrevet

Har ingen kjæreste jeg, fordi jeg er så sær ;)

Hadde jeg hatt det, ville jeg helt sikkert kjøpt parfyme!

Nesten alle menn jeg møter bruker Jean Paul .... Mangel på fantasi sier jeg, norske menn bruker det alle andre bruker, ferdig med det. Jeg har prøvd å ymte frampå at en duft skal understreke personligheten ... ikke være lik alle andre ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...