Gå til innhold

Hvem er verdens farligste mann  

1. 1. Hvem er verdens farligste mann

• Bush jr.
      35
    • Saddam Hussein
      9
    • Ariel Sharon
      1
    • Arrafat
      0
    • Kim Jong Il
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv annser jeg Bush jr. som verdens farligste fordi han ønsker krig for enhver pris. Den mannen er meget ond og svært farlig. Men hvem mener dere er den farligste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bush (les: amerikanske presidenter) har bidrett til mer død og krig verden over enn noen terrorist!... Dersom farlig betyr at de kan medvirke til død, er det ikke tvil... Presidentene i land of the free fører udiskutabilt til mer edød enn noen andre!..... De støtter først en side i en konflikt de har interesser, så den andre, så den tredje... og ingen ting er styrt av annet enn økonomiske interesser i landet...PHØY!....

Gjest sexysadie
Skrevet

Bush er så uberegnelig så verdens farligste mann kan nok stemme på ham

Skrevet

Kunne godt tenkt meg og gitt en stemme til flere på den lista jeg, men siden jeg er så dritt lei Bush og hans krigshisseri om dagen gikk min stemme til han.

Jennifer

Skrevet

Etter å ha lest boka "The Bush Dyslexicon" er jeg ikke i tvil :ler: Jeg ville ikke latt mannen lede et kjøpesenter en gang.

Skrevet

Jeg stemte Bush men jeg mener det er flere så må dele plassen med han. men det blir jo ekstra farlig når det blir flere som han som sitter med makt rundt i verden.

Bush synes jeg er farlig fordi han er for krigersk, synes ikke jeg vet hvor jeg har han. på meg virker han som en bortskjemt unge som noen har stjålet sjokoladen fra og derfor kan han gjøre livet til alle andre surt og han synes han er i full rett til det.

Nå er vel ikke Saddam hel tborte han heller, men det er likevel Bush som for min stemme. etter 11.september har liksom alt blitt fritt vilt for den mannen, det er vel ganske terror det han driver med og, han vil bare at resten av verden skla godkjenne den for da blir det så mye bedre. men de som bor i Irak synes vel det er ganske utrygdt når en stormakt som USA har tenkt og bombe de for og fjerne ledern der. det er jo ikke rart om Saddam vil få støtte i eget land for de som bor der trenger vel none de kan prøve og feste sin lit til.

Skrevet

Jeg stemte også på Bush-mannen... :roll:

Skrevet

Mr. President I`d say.. Verdens mektigste mann = verdens farligste mann. USA har nærmest blitt et verdensimperium, og selv ikke det faktum at det ser ut til at de er villige til å overkjøre resten av verden mtp. å starte en krig mot Irak, vil forandre deres posisjon. Jeg støtter USA i at enhver stat som er truet av terrorisme må få lov til å føre et preventivt forsvar. Men jeg synes Bush er for rask ute med å ta avgjørelser, det virker som om han allerede bestemte seg for å gå til krig mot Irak for 3 mnd siden, uavhengig av hva våpeninspektørene ville finne/ikke finne. Og DEN "strategien" er ikke verdens mektigste mann verdig.

Skrevet

Jeg stemte også på Bush. Er livredd den mannen. Den maktsyke jævelen. Likte han Clinton bedre. Selv om jeg ikke er så intresert i politikk og ikke kan så mye om det..

Hvis han vil bruke atomvåpen, lever vel ikke vi lenge.... Håper ikke det vil skje. Da fikk jeg et kort liv!

Skrevet

Jeg stemte også på Bush, men jeg er sikker på at det også er ganske mange farlige menn (og kvinner, for all del) i verden som vi aldri hører noe om... Men Bush, ja han skremmer meg virkelig.

Skrevet

Det er faali det! :ler:

Jeg valgte å ikke stemme, for jeg vet ikke hvem som er farligst...

Hvordan kan man finne ut det da? Er det avhengig av hvor mange de vil drepe eller hvor mye makt de har, og hvor mye de gjør ut av makta si?

Jeg mener det finst mangen dumme mennesker ute i verden. Og syntest ikke George W. Bush gjør det værste....

Må si det var farlig hva de tullingene i midtøsten gjorde på worldtrade også jeg! Men klart, man skal ikke leke med krig!! Det er sulette

Gjest Étoile
Skrevet

Stemte Bush og tenker da også på apparatet rundt ham. Dersom flere har lest artikkelen "Haukeredet" i lørdagens DN er de nok enige...

Skrevet

Min stemme faller også på Bush... Skremmende at han Vil ha krig, for en hver pris... Også skremmende hvordan han prøver å "rettferdiggjøre" det. :-?

Skrevet

Jeg valgte selvsagt Saddam Hussain - mennsker og regimer som støtter terrorister og terrorisme både økonomisk og moralsk er i mine øyne livsfarlige.

Skrevet

Dere kan jo bare se hvordan Busch splitter Nato. Han tåler ikke at det finnes andre løsninger enn den han har. En annen ting er at han burde vende seg mot en annen mann som er nesten like farlig som Busch selv. Nemmelig Nord Koreas "store leder" Kim Jong Il Mannen truer faktisk med atomkrig. Jeg vil påstå han er nesten like farlig som Busch.

Gjest Monitor
Skrevet

Bush er den største terroristen av dem ALLE!! Bin Laden, Saddam osv osv, blir bare småtterier, skal jeg si dere. Etterhvert som tiden går, kommer verden til å bli mer og mer kler over hva han/de driver med. Ikke bare Bush, men også industrimagnater, militære ledere, kommer til å måtte svare for seg en vakker dag. Dere kan bare ane hva slags "spill" de bedriver for å skaffe seg makt, her går det ytringsfriheten løs!!!

Jeg har et STERKT ønske om at Hr. Bush forlater sitt embede STRAKS!!! Før noen andre fjerner ham, på en BLODIG måte!!

PAYTIME IS HERE !!!!

PS. søk litt på "Skull And Bones"

Monitor

Skrevet

Stemte Bush.. skummel mann med meget lav IQ (har lest et sted at han hadde lav IQ, men kan ikke huske hvor..)

Skrevet

Ha'kke stemt.. Er jo et helt umulig spørsmål! Det er jo ingen tvil om at hvis Bush klikker fullstendig, er han verdens farligste. Rett og slett fordi han er den mektigste, og dermed rår over mer ressurser og har flere muligheter enn de andre til å spre ødeleggelse.

Samtidig mener jeg at pr. dags dato er Saddam atskillig mye mer ustabil, og sånn sett kan man si at han er den farligste - han er dessuten en diktator, i et land der menneskerettinghetene ikke er mye verd. Bush leder et av verdens mest moderne og oppegående demokratier...

Så jeg syns det ble et vanskelig spørsmål. Men hvis du spør hvem av dem jeg helst ikke ville hatt noe uoppgjort med, kommer Saddam høyest...

Gjest Duchess
Skrevet

Det er nesten umulig å svare på hvem av disse som er "verdens farligste mann"....... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...