Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde egentlig de greiene som av og til var nedi kjelleren, de hvite larvene som bare stor der og veivet med armene? :forvirret:

Skrevet
Hva gjorde egentlig de greiene som av og til var nedi kjelleren, de hvite larvene som bare stor der og veivet med armene?  :forvirret:

Larver?!

Hattifnatter, het de. De ble elektriske i tordenvær. Og de bodde ikke i kjellern heller.

• 2 år senere...
Gjest leela!! melding kansje j
Skrevet

hun er jævlig skummel!!!!!!!!!!!!!!!! slå på hufsa på tven eller youyube å ta tå musikken da er det ikke skummelt. ostepop!!!! :popcorn: det er litte synd på hene å hun har ikke noen å lekke neme :tristbla: marerit når jeg var 6år ikke morsomt sprang i skape og der låg e en hufsa figur jet om jeg vart skremt da. hufsa er jente å elsker mumitrolett!!!!!!!!!!! vil du høre mer så sign up på youtube å skriv en meling kansje jeg årner en film på youtube å!!!!!!!!!!!!!!!!! heter jossix123!!!!

Gjest leela!!
Skrevet

de fyrene som var i kjeleren heter hotnifnot :skravle::popcorn::tristbla::natti::)

Skrevet

Eldstesønnen min var livredd Hufsa :ler: Han kunne se hva som helst ellers, men Hufsa hun var skummel hun.

Skrevet
Eldstesønnen min var livredd Hufsa :ler: Han kunne se hva som helst ellers, men Hufsa hun var skummel hun.

Haha, sånn var samboeren min også :P Han kunne se hva det skulle være, men Hufsa skapte visstnok mareritt så det holdt ;)

Skrevet

jeg har skikkelige hufsa traumer! Hun er det skumleste jeg vet om, og så kommer hattifnattene. Syke syke tegneserie!

Gjest Gjest
Skrevet
jeg har skikkelige hufsa traumer! Hun er det skumleste jeg vet om, og så kommer hattifnattene. Syke syke tegneserie!

Alle i Mummidalen er vel redd hufsa, men jeg har ikke sett noen bevis på at hun er ondsinnet, bare at hun har den sørgelige egenskapen at alt omkring henne fryser til is. Jeg trodde at hun egentlig var ensom og trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...