Gå til innhold

Fortell en vits!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med den festligste vitsen du kan!

Skulle gjerne satt i gang med en, men jeg husker aldri poenget i vitser jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moses, Jesus and an old man are golfing. Moses steps up to the tee and hits the ball. It goes sailing over the fairway and lands in the water trap. Moses parts the water and chips the ball onto the green. Jesus steps up to the tee and hits the ball. It goes sailing over the fairway and lands in the water trap. Jesus just walks on the water and chips the ball onto the green. The old man steps up to the tee and hits the ball. It goes sailing over the fairway and heads for the water trap. But, just before it falls into the water, a fish jumps up and grabs the ball in its mouth. As the fish is falling back down into the water, an eagle swoops down and grabs the fish in its claws. The eagle flies over the green where a lightning bolt shoots from the sky and barely misses it. Startled, the eagle drops the fish. When the fish hits the ground, the ball pops out of its mouth and rolls into the hole for a hole-in-one. Jesus then turns to the old man and says, "Dad, if you don't stop fooling around, we won't bring you next time."

Skrevet

:ler:

Trenger flere!!

keep 'em comin'!!

Skrevet

Her er forresten en gammel tråd med flere gode vitser. Slenger på en til:

Tre jegere var på elefantjakt, men de klarte bare å såre elefanten. Den ble sint og gikk til angrep på jegerne. Til alt hell var det en misjonslege som kom dem til unnsetning.. Den ene var skadet i hodet og fikk transplantert litt av elefantens hjerne. Den andre noe av elefantens mage. Den tredje var ødelagt i "understellet" og fikk transplantert elefantsnabelen. Så møttes de etter en stund. Misjonslegen spurte hvordan det gikk med dem. Jo, han med hjernen var nylig blitt valgt inn i kommunestyret så han var fornøyd. Den andre også, han spiste nå 20 kg grønnsaker om dagen. Den tredje var også veldig fornøyd og kona var henrykt. Så alt var i grunnen flott, problemet var bare når noen satte peanøtter på bordet...

Skrevet

Jeg var på julekonsert i går og der fortalte martha louise en morsom historie som visstnok skulle være sann..

Hennes berømte tante bor som kjent i Brasil og der er de opptatt av å feire jul som vanlig. For kongefamilen betyr dette smoking og stiv stil og en meny som består av helstekt spegris.

Familien hadde nylig fått en ny hushjelp og hadde derfor forklart henne om den tradisjonsrike helstekte grisen som skulle serveres med eple i munnen og persille i ørene. Joda, hun syntes vel kanskje dette hørtes litt spesielt ut, men protesterte selvfølgelig ikke.

Så da julekvelden kom og familen satt stivpyntet og ventet på maten kommer hushjelpen inn. Grisen er helstekt og fin og hushjelpen har eplet i munnen og persilledusker i ørene... :ler:

Som Martha sa- hun har mange ganger lurt på hva denne hushjelpen tenkte når hun sto utenfor døren og puttet eplet i munnen og persillen i ørene.. :legrine:

Stakkars...

Skrevet

Vet du hva sneglen sa da den satt på ryggen til skilpadda?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Skrevet

Jeg liker ikke vitser, men det kan ramle inn noen på mobilen:

Den lille gutten sitter i badekaret, og kjenner forsiktig på teskilene sine. "mamma er dette hjernen min"?

"ikke ennå gutten min, ikke ennå..."

Skrevet

Denne vitsen fortalte en busssjåfør til meg engang.

Det var en gang 2 blondiener som sto på hver sin side av en elv.

Så roper den ene til den andre: Øy, hvordan kom du over på den andre siden.

Så svarer hun andre: Dust, du er jo på den andre siden :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...