Gjest Kermit Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Gidder noen å fortelle meg hvordan man slår sammen en Brevi reiseseng? Jeg får ikke leddene til å kollapse(eller kanskje jeg er redd for å bryte for mye siden den ikke er min).
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 (endret) Kanskje dette kan være metoden: Press bunnen av senga ned ved å sette foten på bøylene under senga (på utsiden av senga, under senga ), samtidig: trykk inn låsen ved bøylene og dra samtidig bøylene opp som i en bue, da går de i lås. Endret 15. desember 2006 av Forumtroll
Cathie Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har styra fælt med reisesenger, men har kommet fram til at det som regel har med bunnen å gjøre! På noen senger skal den vare flat i lås, mens på andre må man løsne bunnen først.
Gjest Kermit Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Takk for tips, folkens. Det var i bunnen cluet lå ja. Senga er nå pakket ned og jeg kan glad og fornøyd(*kremt*) fortsette med julevasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå