Snuppen Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Ååh,jeg trenger så sårt hjelp..prøvd å se på andre diskusjoner her på forumet men kommer ikke no vei.. 9 dager til jul og jg har enda ikke kjøpt gave til kjæresten min,gutt på 21 år..han elsker alt md fotball,data, film/fotografering..hm.. han sa han ønsket seg leatherman kniv,men vil liksom gi no litt mer personlig? "fint",som jeg synes er fint vaffal..hehe..ikke moro å gi en kniv liksom.. oh! håper noen der ute kan hjelpe meeg..villig til å betale opptil 1500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewisti Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva med en leatherman-kniv med navnet hans inngravert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. desember 2006 Oh! duu.. d var en kjempeide!! må man t gullsmed for å få d gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewisti Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, må nok det Når jeg har gravert navn på noe så har det vel ligget på 75 kr eller noe sånt Men gravørene har mye å gjøre nå rett før jul da :/ Så om du kan få den gravert før jul så er du heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Ohh... hmm.. må kjøpe kniven først :0/ typisk min uflaks:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 På mange kjøpesentre rundt om nå er det glassgravører, de kan også gravere på metall. Jeg fikk gravert inn telefonnummer på en Maglite for noen år siden, og det gikk helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 15. desember 2006 #7 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg var hos gullsmed og spurte om jeg kunne få gravert navn på en kortholder, men de sa at det var for seint å bestille gravering nå for at det skulle være klart til jul. Ble til at jeg bare kjøpte kortholderen uten gravering til kjæresten. Får skrive et fint kort eller noe for å gjøre det mer personlig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 15. desember 2006 Oh.. tar d så lang tid da? og skrive noen få bokstaver!!! Grr..hehhe..neida..men kanskje jeg heller skal si at gaven kommer litt senere? eller er d da bedre og bare gi kniven?hm..litt mer personlig å ha navnet på da.. selv om jeg ikke tror han bryr seg såå veldig om navnet hans står på eller ik:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 15. desember 2006 #9 Del Skrevet 15. desember 2006 Du kan jo spørre, kanskje andre gullsmeder er mindre travle og fullbooka enn den jeg spurte i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewisti Skrevet 24. desember 2006 #10 Del Skrevet 24. desember 2006 Fant du ut av det? Hva endte du opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 24. desember 2006 Leatherman kniv.. rakk ikke få gravert inn noe,tok tid bare å få kniven! eller finne den rette.. tok en til 1400:S kjempe dyrt,men verdt det.. og så laget jeg et fotoalbum av oss..året som har gått..bare for å få no personlig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå