LaToya Skrevet 10. februar 2003 #1 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei ! Har lest at som adsl kunde hos Telenor så får man gratis Norton viruskontroll. Er det noen som har erfaringer med dette ? Fungerer det tilfredsstillende ? Og er det gratis hele tiden ? Blir den oppdatert da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. februar 2003 #2 Del Skrevet 10. februar 2003 Fungerer perfekt hos meg. Tror at det er gratis hele tiden (saa lenge du er kunde) og du oppdaterer selv eller setter den paa automatisk oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 10. februar 2003 #3 Del Skrevet 10. februar 2003 Godt fornøyd jeg ......og brannmuren har stoppet utrolig mange forsøk på hacking ....gratis et år tror jeg ..vet ikke om man må betale etterpå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 10. februar 2003 #4 Del Skrevet 10. februar 2003 Det kjem vel an på kva abonnement du har; i Pluss og Total-pakkane er det inkludert (med gratis oppdatering kvart år) Har du Frisurf eller Basis kan du betale for det. Dvs. som ekstrapakkar: 1. Virussjekk (på server) 29,- /mnd 2. Norton Internet Security; antivirus, brannmur, barnefilter, 49,- /mnd 3. Kidsurf 49,- /mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristian (ikke innlogget) Skrevet 11. februar 2003 #5 Del Skrevet 11. februar 2003 Har Adsl fra Telenor og fikk norton derfra, men det funket IKKE da det skapte problemer for programmer i DOS. Alle windows programmer fungerte som før så for Dere som ikke har DOS prorammer fungerer den helt greit. Jeg bruker nå Norman, men et alternativ som er gratis er Zone alarm. Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå