Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurerer å bytte bank, og har derfor en del spørsmål om boliglån og bank. Er pr. dags dato kunde i DNBtotal med 4,05 % effektiv rente på et lån på litt over millionen. Etter jul skal jeg bruke BSU-pengene mine (65.000) til å betale lånet noe ned. Det som jeg har funnet ut når jeg har undersøkt er at renta blir lavere når lånet er over millionen. Da bør vel jeg eventuelt bytte bank FØR jeg betaler ned lånet...? Er det sånn at når jeg har brukt BSU'en min, og kommet under millionen, så setter de renta det???? Har vært inne på dinbank.no. Ser at de har svært gode betingelser både på boliglån og innskuddsrenta. Har vært kune hos skandiabanken siden starten, og vært svært fornøyd, men vurderer nå å bytte til dinbank. Noen som har noen erfaring med denne banken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt på siden, men er du helt sikker på at du vil bruke BSU pengene dine før de er helt oppspart? (Hvis ikke det er det er alderen som setter en stopp for videre sparing da...)

Skrevet
Litt på siden, men er du helt sikker på at du vil bruke BSU pengene dine før de er helt oppspart? (Hvis ikke det er det er alderen som setter en stopp for videre sparing da...)

Det er nok alderen som setter en stoppe for sparingen... :)

Skrevet

Shop litt rundt, så får du bedre rente ;)

De fleste bankene er veldig ivrige etter å få nye lånekunder, så noen vil strekke seg langt for at akkurat du skal bli kunde hos de. Skandiabanken er forresten ikke så veldig gode på renta. MANGE som får bedre rente i andre banker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...