Gjest Frk. Grønn Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Jeg savner litt volum i håret, og er fornøyd med Redken produktene jeg har prøvd før, så jeg lurer på om noen her inne har prøvd og kan anbefale Body Full-serien fra Redken? Tenker på både Shampo, Conditioner, Weight Lifter og Plump Treat Leave in Thickener..
Gjest Lanyah Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har brukt den serien en gang, da jeg har veldig tynt hår. Håret ble veldig luftig! Men jeg synst hårstråene virket så enda mer tynne da jeg brukte den serien.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har brukt den serien en gang, da jeg har veldig tynt hår. Håret ble veldig luftig! Men jeg synst hårstråene virket så enda mer tynne da jeg brukte den serien. ← Brukte du Weight Lifter og/eller Plump Treat Leave in Conditioner i tillegg til Shampoo og Conditioner?
Gjest Lanyah Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Jepp, jeg brukte den Plump Treat Leave In Thickener ògså!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Jepp, jeg brukte den Plump Treat Leave In Thickener ògså! ← Fungerte den godt?
Gjest Lanyah Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Jeg følte ikke noe særlig effekt av den, annet ann at den luktet godt. Følte kanskje håret fikk mer pleie, det ble mer glansfull og så mye sunnere ut, men ikke noe annet enn det.
Crianza Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Har brukt den -var sånn passe fornøyd. Bruker nå spin control, passer bedre for mitt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå