Montezuma Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva heter det egentlig? Og hvor får jeg kjøpt det? har stor skuff, ca 50x42 cm. hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Bestikkinnlegg? Ikea og Åhléns, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 15. desember 2006 #3 Del Skrevet 15. desember 2006 Husker ikke helt hva de kaller dem jeg, men du får kjøpt dem nær sagt over alt. De har på IKEA (jeg har en grønn en derfra) og på alle sånne butikker som selger kjøkkenutstyr og slike ting. Sist nå så tror jeg ei venninne kjøpte på MAX20, greit og billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. desember 2006 da stikker jeg innom Ikea. Tittet på nettsiden, men visste ikke hvilket ord jeg skulle søke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Det skal ikke være enkelt nei! Men hva med rett og slett "bestikkskuff"? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 De har hos byggvareforretninger og jernvare også. I tilfelle du ikke fikk riktig str på ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå