kitekatt Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Jeg bruker Clarins selvbruningskrem, den med litt farge på til daglig. Den har solfaktor 15. bruker dermalogica over der igjen. Når jeg da bruker MD Formulations facial lotion som jeg har fått anbefalt, kan jeg da bruke denne selvbruneren, og samtidig at den holder som solfaktor? Evt. kan jeg jo slutte med selvbruner og bruke en farget dagkrem med solfaktor. Dermalogicas har ikke faktor. Orker ikke kline med solkrem på sminket hud hver dag altså. det må vel holde med dagkrem med spf? eller tenker jeg helt feil?
Gjest Deception Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Nå om vinteren holder det med dagkrem med solfaktor, skulle jeg tro.
kitekatt Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2006 Nå om vinteren holder det med dagkrem med solfaktor, skulle jeg tro. ← Ja skulle tro det. men vet du/ noen om jeg da kan bruke min selvbruner fra clarins? den har spf. 15. Også en vanlig krem over der igjen. vet ikke om det gjør noe med selvbruneren oppå MD liksom???
Gjest Deception Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Jeg bruker selvbruner oppå MD selv, og har gjort det i flere år. Funker utmerket. Du kan nok fortsette å bruke den fra Clarins. Jeg bruker også selvbruner fra Clarins; den som heter Liquid Bronze, og som ikke har noen faktor. Nå om vinteren er jeg nok litt sløv med solfaktor til fruktsyrer, for huden min reagerer på selve faktoren. Det går helt fint, og jeg har ingen pigmentflekker e.l. Om sommeren bruker jeg solkrem for ansiktet fra Vichy, med faktor 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå