Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....er en sterk og glimrende film! Det er humor der, masse tragisk, alvorlig... ja alt!...

Jeg ser at hadde jeg bodd i usa så hadde jeg flyttet fort til Canada etter filmen, og jeg stoler nix mer på politikere derfra....(dvs utenrikspolitikken...) De som synes å ikke kjøpe argumentene til Bush er NAIVT bør se filmen.....

Får man problemer med noen så skyter de, det er slik både i befolkningen og politikken.... huff for en innstilling... skremmende film!....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått sett den enda, men jeg skal det!

Skrevet

Hvilken film er dette igjen?

(hvem spiller i den og sånn)

Virker som en bra film, jeg skjönner bare ikke helt hvilken film det er..

Skrevet

"Bowling for Columbine" er en dokumentarfilm om våpenhysteriet i USA. Laget av Michael Moore, som har laget flere tilsvarende dokumentarer før. Tar visstnok ting veldig på kornet og er ikke helt på samme bølgelengde som de fleste andre amerikanere når det gjelder våpen.

Siden det er en dokumentar, er det ingen ordentlige skuespillere i den. Men Charles Heston (Ben Hur) er med, som representant for NRA. (National Rifle Association - våpenforkjempere...)

Tittelen spiller på at de to guttene som for noen år siden skjøt og drepte elever, lærere og seg selv på Columbine High School i Usa gikk og bowlet om morgenen før de dro på skolen og drepte de andre.

Har lest masse om filmen, bare MÅ få gått og sett den!

Catzy

Skrevet

Håper jeg får sett den - er mest amerikanske blockbustere som kommer på kinoene der jeg bor.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...