Gå til innhold

Synger du med folk til stede?

Anbefalte innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Det er ca det verste jeg kan gjøre, og jeg går heller naken i slow motion ned markens gate. DET finner jeg mindre flaut.

Så her sitter jeg alene hjemme, aner fred og ingen fare og regner med at folkene arbeider til normal tid.

LAAAAAAAALALALALALA :digge: sitter jeg, går ned for å lage mat, og der var det fanmeg folk! Nå er jeg flau og vil i et hull.

Noen andre som har slikt et anstrengt sangfuglforhold? :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synger foran kjæresten min. Men det er bare ca annenhver dag eller noe deromkring at jeg tenker på ham som folk.

Skrevet

Hoho jeg tør ikke synge for katten min engang :ler:

Skrevet

Jeg hadde kanskje ikke turt å synge foran katten, jeg heller. Men kjæresten tør ikke klage :ler:

Skrevet

Haha! Vi to skulle vel spilt singstar sammen :Hehe: Det gjorde nemlig jeg på mandagen, og jeg sang ikke, jeg snakket i toner :D Funket bra det, jeg vaaant!

Skrevet
Det er ca det verste jeg kan gjøre, og jeg går heller naken i slow motion ned markens gate. DET finner jeg mindre flaut.

Så her sitter jeg alene hjemme, aner fred og ingen fare og regner med at folkene arbeider til normal tid.

LAAAAAAAALALALALALA :digge: sitter jeg, går ned for å lage mat, og der var det fanmeg folk! Nå er jeg flau og vil i et hull.

Noen andre som har slikt et anstrengt sangfuglforhold? :grine:

Jeg har et hull du kan komme i, jeg :sjarmor:

Ånei, vent! Jeg er jo gutt :klø:

Skrevet

Jeg synger selv om min forlovede er tilstede. Synger stort sett til musikk da, synger ikke for meg selv, helt alene... Men vi kan godt finne på å synge, mer ellermindre rent, sammen da. Sånn stort sett til annen musikk, men her en dagf begynte vi å synge julesanger uten bakgrunnsmusikk også (fra tekster på pc'n. Altså ikke disse "rundt treet sangene"). Koselig det. (men neppe pent akkurat...)

Jeg synger julesanger sammen med familien, og hans familie (sånn der gå-rundt-juletreet-på-julaften-sang)

Ja, også har jeg fått ham til å skjønne at vi må synge når vi tenner lys i adventstaken.

Men sånn ellers så KAN jeg jo egentlig ikke synge rent, så nei, det gjør jeg ikke. Egentlig.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg har et hull du kan komme i, jeg  :sjarmor:

Ånei, vent! Jeg er jo gutt :klø:

:ler:

Med koret synger jeg jo med folk tilstede, men ikke ellers.

Skrevet

Jeg synger foran samboeren min og familien min, men helst ingen andre. Jeg liker å synge og synger rent, men syns av en eller annen grunn at det er litt privat likevel.

Skrevet

Singstar funker ypperlig når det følger med litt rødvin ;)

Jeg synger sjeldent så folk kan høre at jeg synger. Jeg synger gjerne når det dreier seg om allsang og en oppfordring på en konsert.

Hadde stor glede av å synge for ungene mine da de var små. Hadde ikke tilhørere da annet enn de og de var ikke kritiske.

Husker for noen år siden da ungene var mindre og gikk å la seg til rimelig tid. Da hadde jeg en stygg tendens til å spille musikk og ha headsett på og virkelig synge ut. Vi vet jo at når du synger til musikk så hører du egentlig ikke hvordan du synger. Stakkars naboer. Jeg hadde det helt topp :ler:

Skrevet

Jeg er veldig glad i å synge, men det er møkkaflævt når folk hører på!

Skrevet

Jeg synger når det passer meg. ;) Dvs. jeg går ikke rundt å synger foran folk til en hver tid, men glemmer jeg meg så blir jeg ikke flau!

Men når stemmen ikke er på topp så holder jeg helt klart kjeft. Hadde avslutning på skolen i dag, med samling av hele instituttet jeg går på. Alle satt å sang julesanger -og jeg med kaffe i strupen, morrastrøtt og litt "dagen-der-på" skjelving, -jeg holdt kjeft!!

Gjest Fruktfat
Skrevet

jah, jeg synger! ikke synger jeg pent heller, men WTF. det bryr jeg meg ikke om ;)

sambo og jeg synger masse når vi kjører bil, hele tiden.

jeg kommer fra en familie som ikke synger, og det kan blir ganske pinlig i konfirmajoner og sånt, så da synger jeg :) heldigvis er også broren min voksen nok til å synge med. var litt flaut til å begynne med da jeg hørte min egen stemme, men nå bryr jeg meg ikke. og fortsetter jeg å synge når det blir stille (det blir ofte det i 2verset), følger de andre etter. de "skjønner" at det ikke er så nøye om man ikke har verdens fineste stemme.

men jeg står ikke rett opp og ned og synger foran andre, det gjør jeg ikke (som singstar o.l). men jag har faktisk sunget karaoke på det lokale utestedet -vi var to som sang sammen- hehehe.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er veldig glad i å synge, men synger mest ordentlig når jeg er alene (sjelden foran folk). Nynner alltid.

Skrevet

jeg synger hvor som helst jeg, hvis jeg har lyst... Det eneste jeg vet om som hadde gjort meg vanvittig flau var å synge foran Jan Werner...... :sjenert:

Men nå er det jo ikke så stor sjans for det lenger......... :tristbla:

Skrevet

Jeg synger helst ikke foran andre, bortsett fra når jeg er på fest og humøret er stigende. Jeg synger når det er allsang, men da veldig lavt. Jeg har en grusom stemme, men elsker å synge så jeg gjør det ofte når jeg er alene.

Skrevet

Jeg er kjempeglad i å synge, men er kjempeflau over å synge forran andre, så jeg synger ikke en gang til allsang. Sang i kor da jeg var liten, og tror ikke jeg synger sånn helt forferdelig, men jeg får bare ikke til å synge når andre er tilstede... :sjenert:

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Og å synge i bilen (gjerne høyt) er en nødvendighet. Samme når man vasker opp, vasker gulv, rydder, bretter tøy og lager mat.

Bilen er virkelig det beste stedet å synge! Fordi det er det eneste stedet jeg ikke kan risikere å bli hørt, hvis jeg ønsker å ta'n helt ut (bor i leilighet, og det samme gjør mine foreldre). Har ikke bil selv, da.

Skrevet

Å synge foran andre er helt uaktuelt for min del. De eneste som har hørt meg synge (håper jeg) er gullfiskene på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...