minienthe Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 sitter og leser på inntakskravene her og spesiellt angående den fysiske testen. det står at man må ha minimum 5 poeng for inntak men det jeg lurer på er: er det mulig å hoppe over to av testene og få maks poeng på de to andre for å klare de påkrevde 5 poengene eller må man ha poeng fra hver test ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pooh Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Nei, alle delene maa bestaas. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. desember 2006 såvidt jeg ser så er det ikke en "bestå" grense mer men et poengsystem hvor man må ha minimum 5 poeng for å kvalifisere, det du mener er at man må ha med seg minimum 1 poeng i alle øvelsene osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 16. desember 2006 #4 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg tror nok du er nødt til å gjennomføre alle øvelsene. det er litt samme dealen som på opptak til Politihøyskolen, et par tester hvor du får poeng fra 1-6 og du skal ha MAKS 20 poeng når du har tatt alle testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. desember 2006 synd... da utgår den muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå