mee mee Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 pleier du å ringe inn på slike konkurranse programmer, som eks frokost tv? og har du noen gang vunnet?
Pimbila Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Nei, ringer ikke inn. Sendte inn et svar på en konkurranse (5 PÅ) på radio for 15 år siden el.l. og vant en helt forferdelig og ubrukelig 5PÅ singlett
Gjest Bellatrix Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Har ringt inn en gang, og det var en gang for mye.
Gjest Skya Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Nei, ringer ikke inn på sånne dyre ting nei. Men sender meldinger på konkurranser i f.eks. Se og Hør og Det Nye. Har blant annet vunnet en tur/retur reise med Norwegian til en destinasjon i Norge.
Colargol Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Nei, aldri! Men det har hendt at jeg har sendt inn svar på kryssord ol. som står i avisa.
Gjest Borghild Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Nei, men det skal jeg pinadø begynne med! Lett tjente penger om man har litt flaks.
Drua Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Sende inn en sms til et program en gang og vant et gavekort. Ble utrolig flau når de sa navnet mitt på tv, men ingen jeg kjenner så visst på det samme programmet- for det ble ikke kommentert Ellers er jeg en racer på sms-konkurranser og julekalendere på nettet etc, men ringer ikke inn nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå