Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #1 Skrevet 10. februar 2003 Hva fikk dere til morsdagen? Selv fikk jeg blomster og undertøy fra min mann. Det var en nydelig bukett med div + orkideer og 3 fine hvite stringtruser. Fra mine barn ble det blomster og sjokolade,nam nam. Mamma 50
jordbær Skrevet 10. februar 2003 #2 Skrevet 10. februar 2003 mammaen min skulle få blomster fra meg, men de kom vist aldri frem.. :cry: Derfor ble det bare en telefonsamtale med gratulasjoner.. *grr*
Gjest På jobb i dag Skrevet 10. februar 2003 #3 Skrevet 10. februar 2003 Jeg fikk deilig badeskum av sønnen min som er 12 - og det hadde han vært og handlet alene...
Gjest Chica Skrevet 10. februar 2003 #4 Skrevet 10. februar 2003 Nå er jeg ikke mamma selv, men til min egen mamma bakte jeg en kake.
K. Skrevet 10. februar 2003 #5 Skrevet 10. februar 2003 Da jeg ikke bor i nærheten av mamman min, så sender jeg hvert år blomster til henne :D I år ble det en stor bukett med roser :D og selvfølgelig et fint kort! K.
Babyface Skrevet 10. februar 2003 #6 Skrevet 10. februar 2003 Mamma fikk en stor bukett tulipaner, fordi det er yndlingsblomsten hennes, og en cd. Gjest: Får du virkelig morsdagsgave av mannen din??? Du er da ikke mammaen hans..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå