Miracl3 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Hvilken bør jeg kjøpe? Har litt sensitiv hud. Hvordan skal jeg gjøre det for å ungå skjolder? Har aldri prøvd for jeg er så redd for å skjolder
Snuppen Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Ta deg en tur på et parfymeri,og snakk med noen som har greie på det! De er svært så hjelpsomme og ser huden din og hjelper deg.. hørt at dior er bra jeg.. brukte den en gang, jeg har nokså blek hud.. fikk ingen skjolder og kjempefornøyd med fargen,men jeg var jo ikke noe brun på resten av kroppen så fikk skjolder ved halsen der jeg stoppet og smøre meg..
Gjest Deception Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har akkurat kjøpt Eau Lactée/Liquid Bronze fra Clarins for andre gang, og det sier litt om hvor fornøyd jeg er med den, for jeg kjøper sjelden samme produkt flere ganger. Den gir lite farge, men kan brukes flere dager på rad, og jeg har aldri opplevd å bli oransje eller få skjolder. I tillegg lukter den ganske lite, og trekker raskt inn i huden uten å legge igjen noen hinne.
Gjest Blanca Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Jepp, Clarins Liquid Bronze er en fantastisk selvbruner til ansikt Skriver under på alt Deception sier her.
Snuppen Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Gjør jeg å hehe.. prøvde den igår kveld..og idag hadde jeg en fin brunfare,ikke for mye.. men litt gyllen farge:) veldig fin og ingen skjolder eller fæl lukt.. men, den går veldig fort bort..tar man på hver kveld går d jo bra..men merket at når jeg hadde dusjet,og tatt rensemelk og tørket ansiktet så var det ikke mye igjen.... men veldig fornøyd=)
Gjest Gerd Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Jeg er veldig fornøyd med Dior, eneste minuset er at den er fryktelig parfymert.
Snuppen Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 har så lyst å prøve dior til kroppen jg,hørt mye bra om den..men den er alltid utsolgt!! men ja,dior til ansiktet er veldig bra:) gir mer farge enn clarins sin.. d er d som er mer positivt med den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå