Lib Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Har en diskusjon med en venninne om leker vi lekte med da vi var små (oppvokst på 80 tallet ). Og ingen av oss kommer på hva den leken vi skal frem til heter, så jeg prøver lykken her.. Det var et lite hus, som et lite barbiehus sånn ca. Inni der bodde det mange små dyr som gikk på to ben. Man kunne få kjøpt bjørner, mus og elefanter i allefall. Og alle var familier, slik at man da fikk kjøpt i forskjellige størrelser (mamma, pappa, barn osv.) Man kunne også kjøpe klær til. Hoder, ben og armer kunne man bevege opp og ned. I tillegg kunne man kjøpe masse utstyr til dette huset, bokhyller, bøker, senger, stoler, bord osv. Gud, hvor jeg elsket disse lekene, men det er tydeligvis blitt kastet, for mamma finner ikke igjen. Kan noen hjelpe meg med navn ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 Hmm...kan det være "bamsebyhus" du tenker på? Jeg kjenner kun til bjørnene, men jeg vet det også fantes en serie med mus. Bamsene var i ren plast, dekket av et tynt lag med brun filt. Huset var også i plast om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2006 Ja, bjørnene hadde brunt filtaktig stoff. Venninnen min mener nå at det heter Forrest Families, men er litt usikker.. Sjekker ut forslaget ditt. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 14. desember 2006 #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Tja...syns jeg hører det ringe ei bjelle med "forrest families" Mulig vi bare kalte det "bamsebyhus". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Høres ut som noe som de fremdeles selger på bla Riktige Leker... Heter de Sylvani Family eller noe sånnt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøkule Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 Åh, det er så gøy når ting man har glemt fra barndommen plutselig dukker opp igjen! De het Forrest Familiy eller noe sånt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 15. desember 2006 #7 Del Skrevet 15. desember 2006 Forrest Familiy ja! Hadde en stor samling.. Har lett etter dem, men de gikk nok i kontaineren da barndomshjemmet mitt ble solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pus Skrevet 15. desember 2006 #8 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Tenkte først på Fabuland, men de hadde ikke klær... Endret 15. desember 2006 av Frøken Pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 15. desember 2006 Tusen takk alle sammen, endelig fant vi det ut ! Jeg skal lete etter mine på loftet når jeg skal hjem til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. desember 2006 #10 Del Skrevet 15. desember 2006 Åh, sånne hadde jeg og *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå