Gå til innhold

atter en gang

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

så dum som jeg er så har jeg gjort det igjen! dette innlegget skulle kanskje ha vært et annet sted men nå ert det i hvertfall her! jeg går regelmessig på p piller og jeg har derfor sex uten kondomer! men jeg er så redd og så tvilende at jeg egentlig burde hatt tre kondomer oppå hverandre eller ikke hatt sex i det hele tatt! men jeg er i et seriøst forhold hvor begge har sjekket seg og vi må ha sex engang i blandt vi som alle andre!

men i foregårs fikk han det inni meg atter en gang, og jeg da som blir så redd tror da at jeg går rudt og er gravid! føler morgenkvalme osv.. men en kan da ikke føle det bare tre dager etterpå? det er bare noe jeg innbiler meg? dessuten er jo p piller svært svært sikkert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det høres ut som om du bare er livredd for å bli gravid, siden du tar p-pillene dine hver dag så er det liten sjanse for at du er gravid hvertfall.

Jeg må også passe på hele tiden pga. sykdom og når forloveden min og jeg har sex så må jeg alltid ta en graviditetstest hvis mensen ikke kommer på dagen den er ventet.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

ja jeg er livredd! det er sant for det er inegntign i verden som gjør at jeg vil bli gravid enda!!! men jeg tror også at jeg overdriver noe og dermed føles det som jeg har alle symptomene! jaja men takk for svar... håperpå ditt svar jeg:)

Skrevet

Så vidt jeg vet så er p-piller ca 99% sikkert! Så hvis du ikke glemmer å ta en pille en dag er det fryktelig liten sjanse for at du skal bli gravid.

Har selv brukt p-piller i ca 3 år nå, og jeg er av den glemsomme typen :oops: så jeg har glemt pillen en del ganger. Men har så langt ikke blitt gravid.

Dessuten så går det jo som regel en god stund fra man slutter med pillen før man klarer å bli gravid.

Så jeg tror ikke du har noen grunn til å være redd!

Skrevet

P-pillen 99,9% sikker men det er en mulighet for at du kan bli gravid. Jeg har opplevd det. Siden du bekymrer deg så mye kanskje du burde bruke både kondom og pillen. På den andre siden skal det veldig mye til for at du blir gravid,- den anses jo som så og si helt sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...