Mirepoix Skrevet 14. desember 2006 #1 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei:) Trenger litt julegavetips tlil gutt på snart 20 år, kjenner han ikke så kjempe godt. Hadde tenkt til å kjøpe noe idag, men klarte ikke finne på noe:P Bare å komme med alle forslag, store og små...hehe Tror jeg kommer til å bruke ca 150-200 kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. desember 2006 #2 Del Skrevet 14. desember 2006 En genser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 14. desember 2006 #3 Del Skrevet 14. desember 2006 En boxer fra CK eller Bjørn Borg for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirepoix Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 14. desember 2006 Undertøy er ikke helt meg å kjøpe:P om jeg hadde kjent han litt bedre hadde det kansje kunne funka:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millepille Skrevet 14. desember 2006 #5 Del Skrevet 14. desember 2006 Parfyme, deo, cd eller dvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 14. desember 2006 #6 Del Skrevet 14. desember 2006 Kortlommebok? Gavekort på platebutikk? Jeg kjøpte sånn gavepakke med deo og dusjsåpe til fetteren min på 19.. (tanta mi sa han trengte det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå