starie Skrevet 10. februar 2003 #1 Del Skrevet 10. februar 2003 Noen som vet hvor jeg får kjøpt persere? Jeg vil ha en innekatt til kos, ikke til avl eller utstilling. Denne rasen er helt skjønn, og jeg har tidligere hatt en perser. De krever jo sitt av stell, men det er jammen verdt det! Noen andre som har/har hatt denne rasen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 10. februar 2003 #2 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei Vi fant vår perser, en skilpaddefarget hunn (det er visstnok ikke mulig å avle skilpaddefargede guttepersere..) via TV2 tekst-tv for snart 9 år siden. På side 494 tror jeg du finner annonseringer ang. katter.. Det kan jo være verdt å titte litt der, eller søke på nettet. Siden du er ute etter en kose-katt så er det kanskje en mulighet å kontakte Foreningen for Omplassering av dyr, det hender de også har persere og andre rasekatter. Det er vel en liten misforståelse at man kun finner typiske "bakgårdskatter" hos FOD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 10. februar 2003 #3 Del Skrevet 10. februar 2003 Finnes det ikke noe som heter Norsk rasekattforbund eller lignende... Går an å ta kontakt med dem slik at du får navn på oppdrettere i ditt distrikt....har selv kjøpt "kosekatt" hos oppdretter.... Ellers så setter oppdrettere annonser i avisene....du finner sikkert også annonser på nettet.... Har hatt to persere selv....de nydeligste kattene jeg vet om..... Den ene forsvant.....mine katter gikk ute....og den andre fikk magekreft så den måtte avlives... Har nå to vanlige huskatter......ble veldig lei av kattehår overalt med perserne......fikk ikke så mye tid til stell med to barn...hus...og jobb... ....for mye stell med persere...det er det.....tørking av øynene....stell av pels...og bading....men har du tid så... Ser ikke bort fra at jeg kommer til å skaffe meg perser igjen når barna blir størrre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 10. februar 2003 #4 Del Skrevet 10. februar 2003 Kosejente: du mener sikkert denne nrr Ellers er det nok av katter som trenger nytt hjem! Se f.eks nettkatten for mer info! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 10. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 10. februar 2003 Takk skal dere ha alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. februar 2003 #6 Del Skrevet 10. februar 2003 Det ligger noen "perser til salgs"-annonser på Dyrenett nå, sjekk denne linken: http://dyrenett.no/no/s/an/vis.asp?art=Katt&kat=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå