Gå til innhold

Vær klar over denne

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den hadde jeg ikke svart på uannsett. men det er fort gjordt og la seg lure. Man må passe seg for mailen man får. jeg åpner ikke noe jeg ikke vet hva er, da får jeg heller gå glipp av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja jeg har fått en lignende en engang... Følte meg litt dum da det stod "du har blitt lurt" tvers over hele skjermen! :ler: Da måtte jeg jo skynde meg å sende den til alle vennene mine... De kan vær så god få føle seg litt dumme, de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Svarer nok ikke på slike nei. Joda, jeg har gjort det en gang eller to, men jeg svarer ikke helt sant altså. Ikke at det gjør noe, for vet du hvem som ynder å spre dem til meg? Totalt ukjente. Slike sprer seg aktivt over irc. Men, jeg kan skjønne at jeg ville følt det flaut om jeg hadde svart på noe slikt og det var kommet til noen jeg kjente. Men HVA er poenget med å få slike "betrorelser" fra noen man slett ikke kjenner? Jeg mener, ja, festlig å lese svarene til mine venner, men svarene til noe jeg aldri har hørt om, sett, møtt, vet hvem er... nei, der skjønner jeg ikke helt morroa (svarte likevel på det en gang fordi jeg var nysgjerrig, men altså, jeg modererte nok sannhetsnivået i mine svar likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...