Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har i det siste begynt å skjelve slik på hendene mine. Vart i ca to uker. Aner ikke hva dette kan skyldes? Andre plager jeg har er brystsmerter og andpustenhet. Vet ikke om de har noen sammenheng med skjelvingen..
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Jeg vil tro det er en sammenheng, og ville tatt meg en tur til legen SNAREST!
Sukkersøta Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Det kan jo være så mye så ville kanskje tatt en tur til legen for en generell sjekk? Men det kan jo være psykisk også.....
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Jeg vil tro det er en sammenheng, og ville tatt meg en tur til legen SNAREST! ← Mitt innlegg, glemte å begrunne meg... Symptomene du beskriver kan tyde på at du har "sympathetic overdirve" altså forsterket sympatisk nervesystem drift (fritt oversatt fra engelsk så ta navnene med en klype salt). Grunnen til sympathetic overdrive kan være mange og bør definitivt undersøkes av en lege!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 ^ Hmm. Kan du forklare litt hva dette er?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 Umulig å forklare det da det kan ha utallige årsaker, derfor må du gå til legen som vil kunne utrede årsaken i ditt tilfelle!
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg hadde tatt en tur til legen bare for å sjekke. For noen år siden så la jeg merke til at jeg skalv da jeg la på mascara om morgenen. Trodde det var stress fordi jeg måtte rekke et tog. De gangen jeg ble helt knekt av å løpe etter toget så trodde jeg det var dårlig kondis. Var ingen av delen. Stoffskiftet mitt var alt for høyt. Symptomene kom bare snikende og jeg trodde det var meg det var noe galt med. Endret 14. desember 2006 av Persille
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Jeg hadde tatt en tur til legen bare for å sjekke. For noen år siden så la jeg merke til at jeg skalv da jeg la på mascara om morgenen. Trodde det var stress fordi jeg måtte rekke et tog. De gangen jeg ble helt knekt av å løpe etter toget så trodde jeg det var dårlig kondis. Var ingen av delen. Stoffskiftet mitt var alt for høyt. Symptomene kom bare snikende og jeg trodde det var meg det var noe galt med. ← Dette er en av årsakene til sympathetic overdrive og en tilstand som må behandles. Bra at du kom deg til legen Persille.
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Dette er en av årsakene til sympathetic overdrive og en tilstand som må behandles. Bra at du kom deg til legen Persille. ← Jeg trodde ting var psykisk fordi jeg var i en arbeidskonflikt. Heldigvis så hadde jeg en dyktig lege som kjapt skjønte at her var det noe mer. Er ikke alle forunt det. Symptomene er så diffuse at det er fort gjort å tro at det er bare man selv som ikke takler livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå