Gjest Sharina Skrevet 9. februar 2003 #1 Del Skrevet 9. februar 2003 Er det noen her som har studert arabisk? Vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har, i 5 semestre. Det er veldig vanskelig. Men uten tvil det morsomste studiet jeg har tatt. Verdt hver eneste svette time over akkusativsformer og verbskjemaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sharina Skrevet 15. februar 2003 #3 Del Skrevet 15. februar 2003 Ok! Bor i Trøndelag. Vet du om det er noen opplæring her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 17. februar 2003 #4 Del Skrevet 17. februar 2003 Skal du studere på universitetsnivå tror jeg du må til Bergen eller Oslo, eller selvfølgelig til et lærested i Midtøsten. Det finnes gode opplegg for utenlandsstudenter i både Kairo og Beirut. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 19. februar 2003 #5 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvis man tar seg tid til å forsøke å slette bildene av en stotrende Yassir Arafat bort fra sinnet, så vil en kanskje, slik som jeg gjorde, finne ut at arabisk er et av verdens vakreste språk..... (fra en palestinsk venninne av meg, har jeg forøvrig hørt at Arafats arabisk er ganske slett) Det høres ut som musikk for meg, arabisk............. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. februar 2003 #6 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg synes også det er et veldig fint språk... Går det virkelig ikke ann å studere arabisk i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 19. februar 2003 #7 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har hørt det er et studie i arabisk ved Universitetet i Bergen. Du kan jo ta en sjekk på nettsidene til alle universiteter i Norge? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sharina Skrevet 21. februar 2003 #8 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg tenkte for min del ikke å studere ved universitet. Ville bare holde på med det på hobbybasis. Men det finnes sikkert dataprogram med språk-læring. Har nå i hvertfall sett det med andre språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå