Sagitarius 78 Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Kjøpte stand-up show i fjor som de likte veldig godt. Men kan ikke se noen gode show i år. Evnt det med Øystein Sunde. det går jo an. Ellers tenkte jeg på Spa, og det er nok noe for mama men ikke noe særlig for pappa. Har dere noen kreative ideer? De bor i Oslo
Gjest Mayamor Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 I hvilken prisklasse da? I Oslo skjer det jo bare så mye, så det er vel lett å finne noe der vel?
Sagitarius 78 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Glemte for øvrig å si at de er mellom 50-60. De er sporty, men er ikke de som går på show og revyer sånn av seg selv.
Sagitarius 78 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2006 Ja, det skjer jo mye, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete. Tenkte på konsert eller revy, men det finnes jo mye annet, derfor spør jeg om råd. Prisklasse opptil 600 pr pers
Gjest Mayamor Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Det åpner jo snart Opera i Bjørvika som tom vi som ikke bor i Oslo har hørt en ting eller muligens to om... Hva med Raske menn? Så dem i Bergen og lo fra jeg kom til jeg gikk. Mine foreldre er i midten av 50 årene og Øystein Sunde er toppers for dem - så kanskje det er en god idè du kom med der. Hva med helaften på Bellmann salongene (eller noe i den dur - et svenskt konsept med skuespillere/dansere som serverer maten og opptrer)? Hva med en forhåndsbetalt middag til 1200,- på Bagatell eller andre fancy steder de ikke selv "tar seg råd til"? Hva med Danmarkstur? Kiel? Color Festival er jo spesielt... Lykke til med valget.
Sagitarius 78 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2006 Hei. Takk for gode tips. Hvordan var raske menn? hvem erdet som har den oppsetttingen? Kan du si littom det. kanskje det hadde vært noe. Color Fantasy kunne jo vært noe, men de er ikke så veldig båtreise-mennesker. Drar sjelden på harrytur, og fattern kan bli litt båtsjuk. Øystein Sund kan være en god kandidat, men jeg har lyst til at de skal gå på noe spenstig og morsomt. Lurer på om det er det? Evnt med middag på forhånd.
Gjest Mayamor Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 http://youtube.com/results?search_query=ra...n&search=Search Her vises litt av det de er kjent for. http://www.raskemenn.no/flash.html Her er står det hvor det spilles etc. Jeg digger de...
Gjest Mayamor Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Verdenshistorien på 5 minutter har vært vist på Tv flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå