Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Venninna mi har sånn smått begynt å intressere seg litt mye for samboeren min.. Har jo ikke så veldig lyst til å la hun komme hjem til meg lenger.. Er jeg urimelig hvis jeg sier nei?
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 du kan jo ikke bare nekte henne å komme hjem til deg uten å si hvorfor. hvis du har konkrete ting du vet har skjedd eller ting hun sier konkret som betyr at hun er interessert så si det til henne? f eks om hun setter seg på fanget på fest eller flørter vel mye. si til henne at han er din samboer og at du ikke er komfortabel med ting hun gjør. da skjønner hun vel selv at hun enten ikke kan komme på besøk mer, eller at hun bare må glemme ham fordi han er din.
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Enten så får du si fra til henne, ellers så får du stole på samboeren din.
Gjest Shayla Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Hvis denne såkalte venninnen din faktisk legger an på samboeren din, hadde jeg funnet meg en ny venn. Ordentlige venninner gjør ikke sånne ting!!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Dump typen din samtidig. Du fortjener noen som er bedre enn begge to til sammen.
Gjest Kitten Skrevet 14. desember 2006 #6 Skrevet 14. desember 2006 du kan jo ikke bare nekte henne å komme hjem til deg uten å si hvorfor. hvis du har konkrete ting du vet har skjedd eller ting hun sier konkret som betyr at hun er interessert så si det til henne? f eks om hun setter seg på fanget på fest eller flørter vel mye. si til henne at han er din samboer og at du ikke er komfortabel med ting hun gjør. da skjønner hun vel selv at hun enten ikke kan komme på besøk mer, eller at hun bare må glemme ham fordi han er din. ← Jeg forventer hvertfall at venninnene mine skjønner av seg selv at jeg ikke liker om de prøver seg på samboern min. Selv om jeg stoler på samboern min hadde jeg ikke giddet å holde kontakten med den venninna, om hun virkelig drev og prøvde seg.
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 Dump typen din samtidig. Du fortjener noen som er bedre enn begge to til sammen. ← Den er fin. Men er det ikke mulig å konfrontere henne med det? Er det helt tydelig at det er det hun gjør, og du er sikker på at du ikke feiltolker henne? Snakk med henne, og få henne til å forstå at man ikke gjør slikt. Vet om noen som virker flørtete uten å mene det - kanskje hun er sånn, og trenger å få det påpekt så hun kan tone det ned litt?
L.v.b.s Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Hvis man snakker med personer man ikke kjenner så godt, så er man vel kanskje ekstra høflig,lytter intressert til det den andre forteller om og er blid? Alle vil vel gjerne vise sine beste sider. Deg kjenner hun antakelig så godt at hun er veldig avslappet sammen med deg,kanskje derfor du opplever at hun oppfører seg "annerledes" overfor din samboer? Spør din samboer hvordan han oppfatter fremtreden hennes,hvis han tror hun er "intressert" så kan du jo snakke med henne,hvis han synes det er helt normalt,så ville jeg latt være å si noe til henne, og heller prøve å se etter en gang til neste gang hun kommer på besøk. Du gir lite beskrivelser av hvordan hun oppfører seg....berører hun ham mens de snakker feks. ?Da mener jeg sånn "uskyldig" berøring på kneet når noe spøkefullt blir sagt?Isåfall ville nok jeg syntes at hun tråkker over en grense!!
Callie Skrevet 14. desember 2006 #9 Skrevet 14. desember 2006 Dump typen din samtidig. Du fortjener noen som er bedre enn begge to til sammen. ← Ja, og si opp jobben!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Konfronter vennina di, ikke sikkert at hun gjør det helt bevisst. Finnes jo de som flørter med alle.
Gjest TS Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Hun snakker veldig ofte om han.. Og er litt for intressert i han.. Vil gjerne ha han med på diverse turer.. Han mååå jo være med. Hun vet utmerket godt at jeg er litt sjalu (ALDRI på mine venninner) Derfor merker jeg det også.. Fordi jeg reagerer. Har sett hun "ta" på han når han skal gi henne noe eller omvendt. Har sett hvordan hun kler av typen min med øya.. Hun har jo en elsker, hvorfor plutselig intresserer seg for min?? Hun sendte meg en mail for noen dager siden.. Jeg leste mellom linjene at hun var direkte intresseet i han.. Hun vil alltid ha oppmerksomheten hans, iver etter prosjektene hans.. Jeeg føler meg veldig udugelig! I tillegg skal hun alltid snakke omm hvor meget flink hun er til¨å lage mat, massere forstå, hvor smart hun er når vi er sammen (med min kjæreste) Disse kvalitetene ved henne liker jeg veldig godt, men nå begynner jeg å bli litt usikker
Gjest ts Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 Konfronter vennina di, ikke sikkert at hun gjør det helt bevisst. Finnes jo de som flørter med alle. ← Har en venninne som er slik.. Men slik er ikke hun som jeg sliter litt med nÅ!! Hun flørter KUN med elskeren sin!
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 Hørtes ut som en bitchy fitte. Kutt henne ut. Bare si at du er "bizzy" hver gang hun tar kontakt.
Gjest ts Skrevet 14. desember 2006 #14 Skrevet 14. desember 2006 Hørtes ut som en bitchy fitte. Kutt henne ut. Bare si at du er "bizzy" hver gang hun tar kontakt. ← Dette har blitt en av de nærmeste mine det siste året...
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #15 Skrevet 14. desember 2006 Hvis hun virkelig er en god vennine så kan du vel fortelle henne at du blir usikker fordi det virker som om hun flørter med kjæresten din. Er hun en god vennine så vil hun være oppmerksom på dette og endre sin oppførsel. Skulle hun ikke endre sin oppførsel så kan du vel ved god samvittighet unngå henne. Kan jo godt hende at hun blir fornærmet når du konfrontere henne og begynner å unngå dere.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #16 Skrevet 14. desember 2006 Hvis hun virkelig er en god vennine så kan du vel fortelle henne at du blir usikker fordi det virker som om hun flørter med kjæresten din. Er hun en god vennine så vil hun være oppmerksom på dette og endre sin oppførsel. Skulle hun ikke endre sin oppførsel så kan du vel ved god samvittighet unngå henne. Kan jo godt hende at hun blir fornærmet når du konfrontere henne og begynner å unngå dere. ← heller det enn at hun stikker av med typen
Gjest Tanita Skrevet 14. desember 2006 #17 Skrevet 14. desember 2006 Hvordan oppfører hun seg da, helt konkret? Flørter med han eller ser på han på en spesiell måte? Noen jenter kan oppfattes som å være flørtete uten at de mener det.
Gjest Eir Skrevet 14. desember 2006 #18 Skrevet 14. desember 2006 du kan jo ikke bare nekte henne å komme hjem til deg uten å si hvorfor. ← Hvorfor ikke? Det hender da stadig vekk at folk kutter kontakten uten å fortelle hvorfor. Uansett kan ikke hun "stikke av med typen" mot hans vilje, så det koker jo egentlig bare ned til hvor mye kontakt man ønsker å ha med en slik venninne.
Gjest TS Skrevet 14. desember 2006 #19 Skrevet 14. desember 2006 Hvordan oppfører hun seg da, helt konkret? Flørter med han eller ser på han på en spesiell måte? Noen jenter kan oppfattes som å være flørtete uten at de mener det. ← Hvis du leser litt i de andre innleggene så har jeg allerede svart på dette. Nei, hun er iKKE IKKE en flørtete person (ikke annet en elskeren sin, og kanskje en gutt på byen i ny og ne) Hun præver å smigre og ser veldig på han..
Gjest niomi Skrevet 14. desember 2006 #20 Skrevet 14. desember 2006 Jeg ville snakket med samboeren min om det, jeg. Og som noen andre her sa, en venninne som gjør noe slikt er ingen virkelig venninne. Noen mennesker er som en pynteløk. Pent på utsiden, men lag på lag uten kjerne innenfor skjønnheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå