Gå til innhold

Dataspill

Babyface

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Silje

Jeg spiller ikke spill nå, men spilte veldig mye for ca ett år tilbake. har over 200 spill her hjemme (gikk litt "amok" da jeg anskaffet meg brenner *s*). Favorittspillet mitt må vel ha vært Unreal Turnament (høres jo goteskt ut dette - ingen jenter som skal like skytespill *ss*)The Sims gikk jeg fort lei - men var dødsgøy i begynnelsen.

Og til alles store overraskelse, så ble jeg helt hektet på Championsip Manager (jeg takler ikke å se sport - spessielt ikke fotball).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anarchy Online!!!

Det er et internettbasert spill, laget av norske Funcom. Det er utrolig kult!

Jeg var skikkelig hekta på SimCity for 5-6 år siden, og selv om jeg nå har the Sims, så har jeg ikke turt å innstallere det...

Samboeren min spiller Championship Manager, og jeg skjønner ikke helt hva som er så spennende med det. Så vi er nok ganske forskjellige. Men vi spiller noen nettverkspill sammen, som Baldurs Gate og Ghost Recon, og da er det veldig moro.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har akkurat gjort meg ferdig med Medal of honor, og skvatt rett som det var av ymse tyske tullinger som spratt fram fra de mørke krokene..

Cabron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av mine favoritter opp igjennom årene kan følgende nevnes:

Under a killing moon

Phantasmagoria

The longest journey

Og for enda lenger siden, Rosella. icon_smile.gif *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Her må jeg si meg enig....

Phantas 1 og 2 var meget kule.... Så ett tips: Hvis disse spillene falt i smak, prøv Gabriel Knigth 2 (the beast within) ganske ok det oxo..

Håper sierra gidder å lage Phantas 3 en dag

Cabron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...