Babyface Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg digger å spille strategispillet the Sims! Har DU et favorittspill å anbefale?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg spiller ikke spill nå, men spilte veldig mye for ca ett år tilbake. har over 200 spill her hjemme (gikk litt "amok" da jeg anskaffet meg brenner *s*). Favorittspillet mitt må vel ha vært Unreal Turnament (høres jo goteskt ut dette - ingen jenter som skal like skytespill *ss*)The Sims gikk jeg fort lei - men var dødsgøy i begynnelsen. Og til alles store overraskelse, så ble jeg helt hektet på Championsip Manager (jeg takler ikke å se sport - spessielt ikke fotball). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Anarchy Online!!! Det er et internettbasert spill, laget av norske Funcom. Det er utrolig kult! Jeg var skikkelig hekta på SimCity for 5-6 år siden, og selv om jeg nå har the Sims, så har jeg ikke turt å innstallere det... Samboeren min spiller Championship Manager, og jeg skjønner ikke helt hva som er så spennende med det. Så vi er nok ganske forskjellige. Men vi spiller noen nettverkspill sammen, som Baldurs Gate og Ghost Recon, og da er det veldig moro. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 27. mars 2002 #4 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg har fått skikkelig dilla på CS (counter strike) Kanonkult 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #5 Del Skrevet 28. mars 2002 Har akkurat gjort meg ferdig med Medal of honor, og skvatt rett som det var av ymse tyske tullinger som spratt fram fra de mørke krokene.. Cabron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Av mine favoritter opp igjennom årene kan følgende nevnes: Under a killing moon Phantasmagoria The longest journey Og for enda lenger siden, Rosella. *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #7 Del Skrevet 3. april 2002 Her må jeg si meg enig.... Phantas 1 og 2 var meget kule.... Så ett tips: Hvis disse spillene falt i smak, prøv Gabriel Knigth 2 (the beast within) ganske ok det oxo.. Håper sierra gidder å lage Phantas 3 en dag Cabron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå