Gjest Fruktfat Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 hvor lang leveringstid har de til norge? er det veldig optimistisk å håpe på å få noe levert før jul om jeg bestiller nå?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Slenger meg på her, jeg! Svar fort :D
wondergirl Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Jeg ville i hvertfall heller bestilt på amazon.co.uk, for da sender de fra England, ikke fra USA. Det ser ut som om siste sjanse for å få det med noe som kalles "Priority Express" er 18 Desember. Fristen med vanlig airmail var 12. desember. Her fant jeg prisene også: http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/d...nodeId=11072981
Evenstar Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Det kommer an på. Jeg har bestilt endel filmer fra Amazon.co.uk og enkelte av dem har kommet i posten etter noen dager. Jeg har også erfart at enkelte ganger kan det ta flere måneder. Jeg tror nok at det kan være stor pågang på Amazon nå rett før jul, så det kan være at du ikke får varen før jul. Jeg har også bestilt noen ganger på dvdstrax.com, de har super-rask leveringstid etter det jeg har erfart.
Chelsea Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Jeg pleier å bestille fra amazon.co.uk Det står om levering før jul her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå