Gå til innhold

Dere som har kjøpt kjole i København

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Køben i helga for å prøve, og kanskje kjøpe, kjole :)

Men: lurer på en ting: dere som har kjøpt kjole der som de bestilte fra leverandør: betalte dere hele summen ved bestilling eller et depositum og så restsummen når kjolen ble levert? HVor mye var i så fall depositumet på?

Og hvordan ordnet dere dere det med levering? Fikk HOuse of Brides til å frakte til dere eller henta den sjøl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et lite tips på veien.......

Sjekk for sikkerhets skyld at de har husket og booke deg inn, Det skjedde nemlig med meg at de glemte det :tristbla: Jeg hadde endel mail-kontakt med Bo sånn ca 3 uker i forkant og fikk bekreftet tid......tenkte ikke noe mer på det da jeg sto der med mamma,søster og forlover,da vi kom inn hadde de glemt og skrive meg opp. Så da sto vi der og følte oss passe dumme. Jeg viste dem mailen som han Bo hadde skrevet og da fikk pipen en annen lyd.

De var jo serviceinnstilt da, men da hadde egentlig alt blitt litt ødelagt...det viste seg også at de hadde solgt ut de kjolene jeg skulle prøve og de hadde heller ingen i min str :overrasket:

Jeg kjøpte ikke kjole der.....men fikk en fin tur til København allikevel da :)

Hadde alt vært annerledes fra starten hadde jeg sikkert kjøpt kjole der og det er en drøm av en butikk :)

LYKKE TIL!!!!!

Skrevet

Må bare si at jeg ble utrolig skuffet over HoB. Var i København for to uker siden, har kjøpt kjole men gledet meg til å gå dit å se på sko, slør etc. Men det var et elendig utvalg der! De har sikkert dobbelt så mange sko på Kristins på Lillestrøm for å si det sånn! Jeg ble skikkelig skuffa, trodde dette var brudebutikken over alle brudebutikker! Men, ble på den andre siden veldig positivt overrasket over Lilly :) Kjøpte sko der og veldig, veldig søt betjening og godt utvalg!

Uansett - god tur til København, det er en koselig by nå i førjulstiden!

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med HoB!! Hadde time og de hadde ikke glemt det. Nei ikke så mye tilbehør, men trengte ikke det for det skal jeg ordne etter jul.

Jeg betalte hele summen der og da (ca 6500kr for kjolen og 1500kr for sløret), bør ikke tenke på noe depositum e.l. Du kan velge selv om de sender den til deg eller om du kommer ned og henter den. Hvis de sender den må du nok betale toll på den, men det kommer jeg til å gjøre uansett, har ikke tid til enda en tur!

Deilig å være ferdig med den delen, også økonomisk sett, gleder meg bare til den kommer nå da!

Endret av Brud
Skrevet

Nå håpa jeg vel strengt tatt på at det var depositum.. virker litt sært for meg å betale for en vare før jeg har fått den..

Men: hvis jeg drar ned og henter den når den kommer, kan jeg ikke få den tilpassa der?

Skrevet

Jo ho sa at de var mulig hvis du kunne bli en hel dag (som man gjør hvis man drar hele veien). Kunne da komme på morgenen, ta mål etc og sende sen til skredderen deres. Men dette må jo avtales med de og skredder. Hør med de hvis du finner kjolen du faller for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...