kitekatt Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 øyebrynene mine er vel korte i ytterkant. må sminke de lengre. de sier det i salong og at jeg må sminke de. rart de var ikke slik når jeg var yngre, men jeg har vel nappet for mye da, også kom det vel aldri tilbake. Spørsmålet mitt er: hva bør jeg gjøre? er så lei den sminkingen og det blir ikke alltid pent heller når jeg er stressa. Permanent tatovering? det blir vel dyrt og tenk om det ikke blir bra? Farge hos frisør/ i salong? går det når det ikke er så mye hår der? hehe...dumme spørsmål sikkert, men dette har jeg ingen peil på.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Det er alltid mulig å farge de usynlige hårene mørke Jeg gikk rundt i 2 år og tegnet over hårene jeg ikke trodde jeg hadde, helt til jeg testet å farge i sommer. Plutselig hadde jeg slike øyenbryn jeg alltid har ønsket meg Rett foran nesa på meg, bokstavelig talt! Prøv å farge iallfall, verdt et forsøk
kitekatt Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2006 Det er alltid mulig å farge de usynlige hårene mørke Jeg gikk rundt i 2 år og tegnet over hårene jeg ikke trodde jeg hadde, helt til jeg testet å farge i sommer. Plutselig hadde jeg slike øyenbryn jeg alltid har ønsket meg Rett foran nesa på meg, bokstavelig talt! Prøv å farge iallfall, verdt et forsøk ← Da skal jeg gjøre det takk skal du ha! Skulle tro det var noe hår der siden det funker med øyeskygge å tegne de opp liksom
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Jepp, bør være muligent! Jeg kjøpte den depends på H&M i brunt, det blir så fint atte ;D
Evenstar Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Jeg anbefaler også farging. Jeg ville ikke ha tattovert på bryn, det er en stor sjanse for at du kommer til å angre deg, bli misfornøyd eller at du på ett eller annet tidspunkt ønsker en annen fasong på brynene (trendene endrer seg hele tiden).
kitekatt Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2006 Jeg anbefaler også farging. Jeg ville ikke ha tattovert på bryn, det er en stor sjanse for at du kommer til å angre deg, bli misfornøyd eller at du på ett eller annet tidspunkt ønsker en annen fasong på brynene (trendene endrer seg hele tiden). ← Jeg vil bare ha de slik som de en gang var i sin naturlige form jeg. bare strekke de litt lengre ut enn de er nå Tror jeg går til frisør og gjør det så jeg vet jeg får riktig farge. det er jo ikke så dyrt Tusen takk dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå