Gå til innhold

Guttevenner hjelp

jette

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har har hele livet mitt hatt gutte venner (er jente selv) å stor trives me dette. De fleste vennene mine har nå fått unger venter unger er i forhold osv. Kjempe koseligt, men jeg har en kompis en jeg gikk vgs med som jeg er venn me. Vi er beste venner, men der er et problem han liker meg å er forelsket i meg. han vet at jeg ikke er det i han å at jeg heller aldri vil bli sammen med han.

Han kan bli extremt klengete, skal stryke, klemme, nusse ++++ Prøver i si til han du ta det litt me ro det kan bli litt mye.. men da sier han " du e isje gla i meg du, du bryr deg isje om meg, greit eg ska isje røre deg eg ska bare gå" ja sånn så vertfall eg kjenne eg blir irritert av..

Han vet jeg ikke har hatt de beste typene opp over har en tendens til å falle for drittsekker som er utro osv.. Å når jeg gjerne møter en jeg syns virker kjekk, blir han drid sur, skjeller meg ut, har lyst å banke han jeg traff.... hvor normalt er dette, kjenner det begynner å bli nok nå for uansett hvor mye jeg prøver å forklare hva jeg mener å føler får jeg di samme svare "han du e isje gla i meg du, du bryr deg isje om meg, greit eg ska isje røre deg eg ska bare gå jeg"

hva skal jeg gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst virker det rart å ha en bestekamerat som er forelsket i deg. Dog, du er sikkert glad i ham, og vil ikke miste ham, så forstår dilemmaet ditt.

Du vil absolutt ikke ha noe forhold med ham? Da bør du ta det opp med ham. Si det som det er, at du ikke ser på ham som mer enn en venn, og at han ikke kan sette deg i den klemma hvor han blir sur om treffer noen andre. Du må få frem at du forsatt vil være venn med ham, men at du er rådløs, for du ikke har slike følelser for ham.

Sannheten er som regel best, selv om den kan såre. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var beste venner før han falt for meg.. Å jeg har allerede sagt til an jeg ikke har følelser for an å at jeg kun ser på han som venn dette vet han. Å jeg har sagt at jeg en dag kommer til å finne meg en type men uansett vil jeg ikke meste han som venn dette har jeg også sagt... Han vet jeg er gla i an som en venn å ikke noe annet...

Men jeg kan vel prøve å si det igjen :forvirret:

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...