Tinkerbelle Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Nå er det bare 10 dager igjen til den store dagen, og det begynner å haste med innkjøpene. Har noen av dere en ide om hvor i Bergen man kan kjøpe bilpynt? Har noen tilfeldigvis kommet over et sted som selger hvite/ivory sko som er billigere enn på brudesalongene? Hva med undertøy/strømpebånd? Rimelige, men pene smykker? Har dere noen tips?
MarianneHR Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Bilpynt trenger ikke være vanskelig å få tak i, men det kommer selvfølgelig an på hva dere ønsker. Kjøp sløyfebånd på Kid, Princess eller noe sånt. Strekk dem over bilen og fest norske flagg foran.
*Emma* Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Er det ikke vanlig at hansforlover pynter bilen? Mener jeg har hørt det...men jeg har lite peiling. Hvite og ivory sko har de i vanlige skobutikker også. Har sett flere både på DinSko og Eurusko bla til under 500lappen. Strmpebånd var det noen som sa de hadde på Lindex,men jeg fant bare svart....mulig de bare var utsolgt på hvite det jeg var.... Jeg har shoppet både smykker og strømpebånd billig fra USA,men det rekker du jo ikke.....er mye fint i butikker ale Glitter og sånt da...
Ionaa Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Smykker Accessorize Arts and Crafts Bella Donna og for ikke å snakke om Dyrberg/Kern smykker (kjøpes på arts and crafts, noen Match butikker samt Stil)
Modesta Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Jeg ville kikket på panduro eller en annen hobby butikk. der har de både sløyfebånd og annen pynt. Ellers kan blomsterbutikker ha mye forskjellig, det kommer an på hvordan du vil pynte bilen. Lindex på Galeriet pleier å ha godt utvalg av undertøy, ellers er det jo netty, men der er det litt dyrt. Oasis har en del pene og enkle smykker til en rimelig penge nå, ville ha tatt meg en tur innom der. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå