momo Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 Både jeg og mannen har young talk ab. på telefonen, jeg har nå ca 2000 kr på kortet mitt, mens han har lite. Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare og bruke alle mine penger og lurer på om det er mulig for meg og overføre noe til hans kort?
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Jeg hadde tatt en tlf til netcom og hørt med de. Du har iallfall et feil abonnement da når det hoper seg opp så mye Dersom ikke netcom kan overføre beløpet så får kanskje mannen din låne telefonen din noen ganger. Fortell oss gjerne hva netcom sier. Du er sikkert ikke den eneste som har dette problemet.
momo Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 Takk for svar!!! Skal ringe netcom og høre ja. Har vel 6 mnd til med bindingstid, så får jeg heller velge noe annet etter det.
pellegrino Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Venter spent på hva netcom sier her... Har selv ved en feiltakelse kjøpt ekstra ringetid til min telefon, når det var podens kontantkort som skulle få litt mer ringetid. Går dette på det samme, eller er det noe heeelt annet enn momos spørsmål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå