Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2006 #1 Skrevet 14. desember 2006 (endret) Ei vennine flytter snart til England, og jeg tenkte kanskje å ta en shopping tur der før bryllupet hvis det er en del å spare. Mangler undertøy, strømpebånd, slør (vil ha gulvlangt med perler i) og strømper... Endret 14. desember 2006 av jente 26
*Emma* Skrevet 14. desember 2006 #2 Skrevet 14. desember 2006 Tror du finner det aller billigst på Ebay. Men det er sikkert billigere i England også....alle steder er vel billigere enn Norge...
Gjest Ballerina Skrevet 14. desember 2006 #3 Skrevet 14. desember 2006 Ja, det er billigere i England... men alle land er vel billigere enn Norge...?? Men som Emma sier, prøv ebay
Mrs B Skrevet 14. desember 2006 #4 Skrevet 14. desember 2006 Du kan være ganske sikker på at du finner tilbehør mye billigere i england! Kjøper du flere ting er det ofte at de gir deg litt rabatt på hele greia også!! Har du kjole? Verdt å titte etter det og..
BIRE Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 England er ikke noe billig land å handle i ..Det er faktiskt dyrere en i norge.. vi har vel nesten sammen priser på ting norge og england.. Vill ikke anbefale deg å handle der.. men ebay er billig..salg.. Bire.
Mrs B Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Eh, jeg har bodd i England, og mange ting er MYE billigere. Kommer litt ann på om du handler i designer butikk i London eller vanlig brudesalong.. Mange kjolene er i utgangspunktet nesten like dyre, men de har kjempe bra salg og gode deal'er som at de f.eks gir deg tiara på kjøpet og sånn.. Og mange kjoler er mye billigere. Hvis du skal over vil jeg jo anbefale å ta en titt, eller be venninna de høre litt rundt?
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Problemet for meg på Ebay og andre nett butikker er at jeg har en veldig klar mening om hvordan jeg ønsker at sløret skal se ut... Undertøy vil jeg gjerne prøve... Da blir det litt vanskelig over internett... Vennina mi skulle sjekke litt og bli litt kjent først. Litt greiere da Endret 19. desember 2006 av jente 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå