Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som så på Den tredje vakten på NRK2 på tirsdag?

Jeg så halveis på og fikk med meg at "latinopolitidamen" (Cruz?) fikk beskjed om at hun led av noe som var "langt fremskredent". Hva var det da? Kan noen svare nysgjerrige meg som sliter med å svitsje mellom Bonderomantikk, CSI og Den tredje vakten. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svitsjer også, og jeg angrer egentlig på at jeg har sluttet å se på "Den tredje vakten". Skikkelig bra serie!

Vet ikke sikkert hva som er galt med henne, men det første jeg tenkte i går var at hun måtte være HIV-smittet...

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg mener også at det er kreft, i underlivet, men det kan godt hende at jeg har drømt det eller blandet sammen med noe annet :sjenert:

Skrevet

Takk for svar! Jeg tenkte også at det kunne være hiv eller kreft. Noen som vet det sikkert? Ja, Den tredje vakten er en veldig fin serie, litt NYPD-blue-aktig, men jeg synes faktisk denne er bedre. Men det er ei stri på tirsdagene når jeg sitter med fjernkontrollen! (Grey's og CSI i tillegg) :ler:

Skrevet

Heisann! Jeg har sett ferdig hele third watch og jeg tror ikke man får vite hva hun lider av før ett par episoder etter så dere har ikke gått glipp av noe. Det er forresten leukemi om jeg ikke husker heeelt feil.

Skrevet

Okey, da gikk jeg egentlig ikke glipp av noe da. Men syk er damen tydeligvis.

Takk for svar! :)

Skrevet

Må bare si at jeg synes denne serien blir bedre og bedre omtrent for hver eneste episode. Gode historier, stadig vekk sterke og spennende øyeblikk, og jeg blir stadig vekk overrasket over filmingen, kvaliteten og de flotte skuespillerne. Serien har en utrolig god balanse mellom action og følsomhet, spenning og drama.

Synes han som spiller Brandon har overrasket veldig, og favorittene Cruz, Sully og ikke minst Yokas er supre på hver sin måte. Men den absolutte favoritten over alle er selvfølgelig Bosco, og nå ser det ut til at han kanskje kommer tilbake :hoppe:

Skrevet

Har sett Tredje Vakten siden starten, kjempebra serie! :hoppe:

Skrevet

Helt enig med dere at det er en veldig bra serie! Rart at NRK gjemmer den bort på NRK2. Er også enig i at Bosco er litt snasen! :sjarmor: Det er forresten litt deilig med en serie hvor flesteparten av skuespillerne ser ut som vanlige mennesker og ikke fotomodeller.

Skrevet

Den går jo på NRK1 også, på onsdager.

Skrevet

Hvorfor har ikke jeg fått med meg denne serien, heller ei fått med en eneste episode? Vil se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...